H όγδοη γενιά του VW Golf, ενός από τα πιο επιτυχημένα παγκοσμίως μοντέλα, δεν θα μπορούσε να μην αποτελεί τη φυσική εξέλιξη των προηγούμενων γενιών, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδίασης. Μόνο που για το νέο Gοlf, κουβαλώντας μια ανεπανάληπτη ιστορία 45 ετών και με 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, ήταν μονόδρομος η εισαγωγή του στη νέα δεκαετία με πλήρως ψηφιοποιημένο εξοπλισμό, με τη συνδεσιμότητα και την υβριδική τεχνολογία να έχουν τον πρώτο λόγο.

Οπως αναφέρει και η γερμανική φίρμα, το νέο Golf είναι πλήρως διασυνδεμένο και προσεχώς και εξηλεκτρισμένο. Αυτό σημαίνει ότι η γερμανική φίρμα κάνει μεγάλη στροφή στην υβριδική τεχνολογία με πέντε εκδόσεις. Το μικρομεσαίο μοντέλο πατάει στη νέα πλατφόρμα MQB. Σε σχεδιαστικό επίπεδο παραμένει με τις ίδιες καθαρές γραμμές, ενώ το πιο τρανταχτό στοιχείο του είναι τα «σχιστομάτικα» φωτιστικά σώματα που φέρουν την προηγμένη τεχνολογία LED.

Το νεοσύστατο Golf διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4,28 μέτρα, πλάτος 1,78 μέτρα και ύψος 1,45 μέτρα. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί, με αποτέλεσμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας να αγγίζει το εντυπωσιακό νούμερο των 0,275. Η ψηφιακή επανάσταστη κυριαρχεί και σε αυτό το μοντέλο του γερμανικού ομίλου. Φέρει νέα όργανα, τα συστήματα πολυμέσων είναι… on line, ενώ θα φέρει και το σύστημα απεικόνισης χρήσιμων λειτουργιών στο παρμπρίζ, το head-up display που ήδη έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα του γερμανικού ομίλου.

Η διασύνδεση είναι γεγονός με την online μονάδα διασύνδεσης OCU (Οnline Connectivity Unit), που φέρει ενσωματωμένη eSIM για να έχει ο οδηγός κατά τη διάρκεια της οδήγησης μια σειρά πληροφοριών, όπως το σύστημα πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο, αλλά και άλλες εφαρμογές, πιο χρηστικές, όπως η αναζήτητη ενός εστιατορίου και η κράτηση τραπεζιού!

Επίσης, θα φέρει πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης, μεταξύ αυτών το Travel Assist, που μπορεί να λειτουργεί και να επεμβαίνει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα. Θα προσφέρεται με πλήρη γκάμα κινητήρων, βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid), με το εύρος ισχύος να ξεκινάει από τους 90 έως και τους 300 ίππους! Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα δούμε την γκάμα να εμπλουτίζεται από τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTE και Golf R. Το νέο μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2019.