Ο Αισχύλος, οπλίτης στη Mάχη του Μαραθώνος και ναύτης στη Nαυμαχία της Σαλαμίνας, ο πρώτος ποιητής του θεάτρου στην ιστορία του παγκόσμιου πολιτισμού, στο πρώτο σωζόμενο έργο του, την τραγωδία «Πέρσες», με τρόπο αξεπέραστο έως σήμερα στοχάζεται πάνω στην αλαζονεία της ισχύος ενός κράτους και στις ψευδαισθήσεις ενός λαού. Είναι σημαντικό, για να αντιληφθούμε την αιώνια επικαιρότητα αυτού του αριστουργήματος, να αναφερθούμε σε δύο γεγονότα. Πρώτα ένα ντοκουμέντο. Υπάρχουν συνταρακτικά πλάνα ενός κινηματογραφικού ρεπορτάζ από τις τελευταίες ημέρες του Χίτλερ. Γερασμένος, αξύριστος, με ανεβασμένο τον γιακά του αμπέχονου επιθεωρεί μια ομάδα παιδιών 14-15 ετών που πρόκειται να τα στείλει να σκοτωθούν στο μέτωπο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ