Οταν τον Φεβρουάριο του 1987 έφυγε από τη ζωή ο Κάρολος Κουν, ο Γιάννης Τσαρούχης που υπήρξε στενός συνεργάτης του, από το πρώτο κιόλας έργο που σκηνοθέτησε ο δημιουργός του Θεάτρου Τέχνης (την «Ερωφίλη» του Χορτάτζη) επαναλάμβανε αφάνταστα μελαγχολικός σε μια στενή ομήγυρη φίλων που του συμπαραστεκόταν, τη φράση: «Πού να είναι άραγε ο Κάρολος τώρα;» για να τον ακούσουμε την επόμενη μέρα στην κηδεία να λέει στην ηθοποιό Μάγια Λυμπεροπούλου (γέννημα θρέμμα του Θεάτρου Τέχνης) «Μάγια να μη λυπάσαι, να θυμάσαι». Δεν ήταν αφελής ο Τσαρούχης, από τον θάνατο του οποίου συμπληρώθηκαν 30 χρόνια στις 20 Ιουλίου, για να αναρωτιέται πού θα μπορούσε να έχει μετοικήσει ο Κουν, σάμπως και θα ήταν δυνατόν να υπάρξει απάντηση, ή να αντικαθιστά το ρήμα «λυπάμαι» με το ρήμα «θυμάμαι» σάμπως και η ισχύς του δεύτερου προοιωνιζόταν ισόβια σε σχέση με τη λύπη που όσο βαθιά κι αν είναι έχει πάντα ημερομηνία λήξεως.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ