To Peugeot 2008 αλλάζει εμφάνιση, αποκτά – μεταξύ άλλων – και ηλεκτρική έκδοση και εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από τη γαλλική φίρμα, που διαθέτει μια από τις πιο πλήρεις γκάμες μοντέλων SUV. Το νέο μοντέλο δείχνει να πατάει στην επιτυχημένη συνταγή του προηγούμενου, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τη χωρητικότητά του, ενισχυμένο με πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων, που πλέον αποτελούν τον βασικό πυλώνα στην εξέλιξη των νέων μοντέλων. Σε διαστάσεις, το νέο Peugeot 2008 άγγιξε τα 4,3 μέτρα, με το μήκος του να αυξάνεται κατά 14 εκατοστά. Το πλάτος αγγίζει πλέον τα 1,7 μέτρα, ενώ το ύψος ορίζεται από το γαλλικό εργοστάσιο στα 1,54 μέτρα. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις αλλά και η καλύτερη αξιοποίηση έφεραν θετικά αποτελέσματα στην ευρυχωρία του μοντέλου, που επαρκεί για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 360 λίτρα. Οπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, έτσι και το νέο Peugeot 2008 φέρει στην κεντρική κονσόλα του 3D i-Cockpit, με κύριο χαρακτηριστικό τη μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και το μικρό τιμόνι που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να έχει πολύ καλή οπτική επαφή με τα όργανα του αυτοκινήτου – και τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων. Το τελευταίο ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης TomTom και λειτουργίες Apple CarPlay, Android Auto κ.ά. Φυσικά, το μεγάλο νέο έρχεται κάτω από το καπό, μιας και το 2008 θα προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, 1,2 και 1,5 λίτρων , ενώ σε ντίζελ υπάρχει η γνώριμη συνταγή με τον 1.500άρη HDi. Το εφαλτήριο μοτέρ των 1.2 PureTech προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 100 και 130 ίππων (6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στάνταρ στα δύο, προαιρετικά 8άρι αυτόματο στον 1.2 130).

Ο μεγαλύτερος κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου αποδίδει 155 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο που θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση 2008 GT. O 1.5 HDi αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Τέλος, η γαλλική φίρμα για πρώτη φορά στην γκάμα της θα λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, κάτω από το καπό του e-2008, που θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 50 kWh. Η αυτονομία του αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα.