Αύξηση κατά 8,8% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ.) σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη την εβδομάδα πριν από το Πάσχα (22-28 Απριλίου) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο 2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό 7%. Γενικά, με βάση τα στοιχεία, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς, στο 6%, στην κατηγορία των τροφίμων και ποτών.