Τον παρομοιάζουν με μπαλόνι, που άλλοτε φουσκώνει και πηγαίνει ψηλά κι άλλοτε χάνει αέρα και μόλις που μπορεί να σταθεί πάνω από το έδαφος. Κι ίσως όχι άδικα. Διότι δεν είναι μόνο ο καλλιτέχνης που κατάφερε να αποθεώσει μέσα από τα γλυπτά του την έννοια του «ανάλαφρου» σχηματίζοντας συχνά υπερμεγέθη ζωάκια από μέταλλο στο σχήμα του μπαλονιού, αλλά και επειδή έχει καταφέρει να βρεθεί περισσότερες από μία φορές στην κορυφή του χρηματιστηρίου της τέχνης – και άλλες τόσες να πέσει. Ανάλογες διακυμάνσεις, ωστόσο, σημειώνει η προτίμηση κοινού και κριτικών απέναντι στο έργο του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ