Μέχρι το Αίγιο θα φτάνει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στα τέλη του ερχόμενου Αυγούστου αντί του Κιάτου που τερματίζει σήμερα, ενώ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσουν και τα έργα σύνδεσης του Λουτρακίου με το δίκτυο του προαστιακού.

Η νέα υπερσύγχρονη διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας ολοκληρώθηκε ήδη και χθες εκτελέστηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο προς το Αίγιο. Το έργο αφορά το τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 72 χλμ. που επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων (άνω των 200 χλμ./ώρα). Εντάσσεται δε στο ευρύτερο έργο της ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα (ΣΚΑ) – Πάτρα / τμήμα Κιάτο – Πάτρα, που περιλαμβάνει τη νέα, σύγχρονη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. 

Η γραμμή Κιάτο – Αίγιο κατασκευάστηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος – Κιάτο και πλέον βρίσκεται σε κανονική λειτουργία. Περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη. 

Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε την κατασκευή νέας σύγχρονης υποδομής που περιλαμβάνει έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων, οκτώ σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700 μ., 19 σιδηροδρομικές γέφυρες, 63 κάτω διαβάσεις και 10 άνω διαβάσεις.

Το δρομολόγιο Κιάτο – Αίγιο θα είναι το πρώτο έπειτα από οκτώ χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα. Το ξεκίνημα των δρομολογίων στο εγγύς μέλλον αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Βόρειας Πελοποννήσου.