Η απόφαση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική. Το Δικαστήριο του Στρασβούργου κλήθηκε να αντιμετωπίσει ένα βασικό ζήτημα στο δίκαιο της εκπαίδευσης: Οταν οι γονείς και οι κρατικοί λειτουργοί διαφωνούν αναφορικά με το ποια εκπαιδευτική  διαδρομή θα ακολουθήσει ένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ποιος είναι αυτός που θα πρέπει να έχει τον τελευταίο λόγο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ