CURPA RAVAL: Άλλο ένα μοντέλο θα ενισχύσει τη γκάμα της Cupra μέσα στο 2025. Το νέο Raval «γεμίζει» το κενό της φίρμας στα μικρά με ένα ταλαντούχο σε εμφάνιση μοντέλο που αγγίζει σε μήκος τα 4,03 μέτρα – περίπου όσο και το Ibiza. ανήκει επίσης, στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών μοντέλων, το οποίο θα έρθεκαι στην Ελλάδα μέσα στο 2025. Θα είναι ένα κομψό σε σχεδίαση μοντελάκι, που μαζί με το μελλοντικό ID.2 της Volkswagen θα δημιουργήσουν τη δική του «ασπίδα» κρούσης σε μια ανερχόμενη κατηγορία. Θα κινείται με ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων και θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Σε επιδόσεις, το νέο μοντέλο θα προσφέρει τα 0-100 km/h σε 6,9”.

Η αυτονομία του μοντέλου αναμένεται να φτάνει τα 440χλμ. Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία. Πλούσιο τεχνολογικά θα είναι το εσωτερικό του που αναμένεται να έχει κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών, σύστημα head up display με επαυξημένη πραγματικότητα, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια σειρά από φυσικούς διακόπτες. H CUPRA εξελίσσεται ταχύτατα για αυτό και συνεχίζει να εστιάζει στην εξέλιξή της σε παγκόσμια μάρκα. Ένα από τα πιο καθοριστικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η προγραμματισμένη επέκτασή της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

DACIA BIGSTER: Στην κατηγορία των SUV μέσα στο 2025 η Dacia θα λανσάρει το νέο Bigster, ένα μεσαίο SUV με ατού τους χώρους. Θα φέρει την πλατφόρμα CMF-B ενώ χάρη στο μεγάλο ύψος του – 22 εκατοστά από το έδαφος – θα μπορεί να παίξει και εκτός δρομου. Το Bigster έχει μήκος 4,54 m.

To νέο μοντέλο θα σηκώσει το ανάστημα του έναντι του ανταγωνισμού ως ένα πληρέστατο SUV, απευθυνόμενο σε αυτούς που ζητούν ακόμη μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη τεχνολογία. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B. Η προϊοντική γκάμα θα περιλαμβάνει εκδόσεις διπλού καυσίμου, ήπια υβριδικές και φουλ υβριδικές με 140 ίππους. Θα εφοδιάζεται με το νέο σύστημα κίνησης Hybrid 155, συνδυάζοντας έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 50ίππων και έναν κινητήρα μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης), μια μπαταρία 1,4 kWh.

Επίσης θα υπάρχει και  έκδοση υγραερίου (LPG) με την ονομασία ECO-G, που κινείται από το σύνολο των 140 ίππων συνδυάζοντας την οικονομία που συνεπάγεται το υγραέριο και την αυτονομία έως 1.400 χλμ.  το Bigster TCe 130 4×4 θα διαθέτει σύστημα 4κίνησης με πέντε επιλογές, ανάλογα με το είδος του εδάφους: Αuto, Snow, Mud και Sand  για οδήγηση σε σαθρό έδαφος, όπως λασπώδεις ή αμμώδεις διαδρομές, OFF-ROAD που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου.

Το Grande Panda φανερώνει την επιστροφή της ιταλικής φίρμας στην μικρή κατηγορία με ένα όνομα που έχει διαγράψει τη δική της ιστορία. Ειδικότερα, η ιταλική φίρμαα έχει πάνω από 23 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη σε αυτή την κατηγορία.

FIAT GRANDE PANDA: Με μήκος 3,99 μέτρα, πλάτος 1,76 και ύψος 1,57, το Grande Panda έχει compact διαστάσεις για τα δεδομένα του B-Segment ενώ υπόσχεται ότι θα είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.  Εναρμονίζεται με τα στάνταρ της ηλεκτροκίνησης, για αυτό το λόγο και θα διατίθεται σε αμιγώς ηλεκτρική και υβριδική έκδοση. Η πρώτη θα φέρει  μπαταρία 44 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 113 ίππους (83 kW). Αυτό σημαίνει ότι το Grande Panda έχει αυτονομία 320 χλμ και ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 11”. Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 132 χλμ/ώρα, προκειμένου να μη γίνεται σπατάλη ηλεκτρικής ενέργειας και περιορίζεται άσκοπα η αυτονομία. Το νέο μοντέλο θα φέρει ένα σπιράλ καλώδιο φόρτισης που βρίσκεται ενσωματωμένο στο εμπρός μέρος με μήκος 4,5 μέτρα, που θα κάνει τη φόρτιση πανεύκολη, υποστηρίζοντας ισχύ έως 7 kW. Έτσι, η αναπλήρωση από το 20-80% της ενέργειας γίνεται σε 4 ώρες και 20 λεπτά. Το νέο Grande Panda θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025.