Οι νέες ενδυμασίες για την Τελετή της Ολυμπιακής Φλόγας προκαλούν αντιδράσεις, οι περισσότερες από αυτές δεν είναι ιδιαίτερα θετικές, για την ακρίβεια είναι εντόνως αποτρεπτικές.

«Νομίζω οι προηγούμενες ενδυμασίες οι οποίες είχαν σχεδιαστεί από την Ελληνοκύπρια Ελένη Κυριάκου ήταν τέλειες. Απλές και στο αρχαίο υποτίθεται πνεύμα. Αυτές τις καινούργιες τις σχεδίασε η Μαίρη Κατράντζου. Εγώ τις βλέπω για πολύ καρακιτσαριό» γράφει κάποιος χρήστης στο Χ.

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή

Πριν λίγες μέρες η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή παρουσίασε τις ενδυμασίες, που είναι εμπνευσμένες από τα ιωνικού ρυθμού κιονόκρανα, γράφοντας:

«Στην εκδήλωση για τη βράβευση των χορηγών της ΕΟΕ, με ένα δρώμενο από δύο Ιέρειες κι έναν Κούρο, σχεδιασμένο από τη Χορογράφο Άρτεμι Ιγνατίου, παρουσιάστηκαν οι νέες ενδυμασίες των Ιερειών στις Τελετές της Φλόγας που απέσπασαν το χειροκρότημα όλων.

»Τις νέες ενδυμασίες που έχουν πολλά αρχαιοελληνικά στοιχεία, δημιούργησε η διεθνούς φήμης σχεδιάστρια Μαίρη Κατράντζου που τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της ΕΟΕ Σπύρο Καπράλο και τον Πρόεδρο της Επιτροπής Μάρκετινγκ Νίκο Ιατρού».

Η Μαίρη Κατράντζου, η διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια μόδας είναι γνωστή και πολύ επιτυχημένη για τα πολύχρωμα μοτίβα που φτιάχνει, με τα χαρακτηριστικά της prints. Δεν είναι γνωστή ούτε για τα πατρόν της, ούτε για τη γραμμή και τη φόρμα των ρούχων της.

Οπότε, κι εδώ στις στολές της Αφής Ολυμπιακής Φλόγας, τις οποίες σχεδίασε έκανε αυτό που ξέρει να κάνει καλά – δημιούργησε ελληνικά prints, χωρίς να εστιάσει στην κίνηση των υφασμάτων.

Κάτι που δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα αν κρίνουμε από τα σχόλια στα σόσιαλ μίντια.

Οι αντιδράσεις, όπως ήταν αναμενόμενο έπεσαν βροχή: