Η πιο ρομαντική εξεταστική που έχει μάλλον καταγραφεί ποτέ, είναι η μία ανάγνωση, πρωτόγνωρες και ντροπιαστικές εικόνες στο ελληνικό πανεπιστήμιο η δεύτερη.

Οι φοιτητές του Τμήματος Μηχανολόγων – Μηχανικών του ΕΜΠ κλήθηκαν να γράψουν εξετάσεις για το χειμερινό εξάμηνο, κάνοντας χρήση φακών από τα κινητά τους. Αιτία αποτέλεσε η διακοπή ρεύματος στο αμφιθέατρο, λόγω εισροής νερών από τη σημερινή νεροποντή. Και αυτό δεν ήταν το μόνο πρόβλημα αφού όπως καταγγέλλουν οι φοιτητές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο ήταν αδύνατο το να μπεις ή να βγεις από το ίδρυμα αν δεν είχες… φουσκωτό.

Επίσης πολλοί φοιτητές δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν στο Πανεπιστήμιο για να δώσουν μάθημα λόγω του κυκλοφοριακού χάους που επικρατούσε στους δρόμους της Αθήνας, που εξακολουθεί εδώ και δεκαετίες να παραλύει με μια βροχή ή άλλο έντονο καιρικό φαινόμενο, αλλά και των προβλημάτων και καθυστερήσεων στο μετρό.

Λίμνες και ποτάμια τα Πανεπιστήμια

Οργισμένοι οι φοιτητές μιλούν για αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθείται για την παιδεία εδώ και πολλά χρόνια με τις υποδομές να έχουν αφεθεί στην τύχη τους.

Σύμφωνα με καταγγελία της Πανσπουδαστικής ΚΣ στα Δ.Σ των Φοιτητικών Συλλόγων της Αθήνας λόγω της κακοκαιρίας «στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο ήταν σήμερα αδύνατο ακόμα και το να μπεις ή να βγεις από το Ίδρυμα εκτός αν είχες φουσκωτό…

Στους Μηχανολόγους του ΕΜΠ οι φοιτητές έδωσαν μάθημα με φακούς από τα κινητά τους επειδή κόπηκε το ρεύμα».

«Τι πιο σύνηθες να συμβεί θα πει κανείς, αφού όλες οι κυβερνήσεις δεν έχουν κουνήσει το δάχτυλο τους για την ενίσχυση των υποδομών, για τα απαραίτητα αντιπλημμυρικά έργα» αναφέρουν οι φοιτητές, τονίζοντας ότι με τις «πρώτες βροχές οι δρόμοι της Αθήνας και οι σχολές μας έγιναν για μία ακόμη φορά λίμνες και ποτάμια».

«Κάθε χρόνο τα ίδια! Φτάνει πια! Εν μέσω εξεταστικής χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες δεν κατάφεραν να φτάσουν στη σχολή τους, επειδή απλά ….έβρεξε» αναφέρουν και ζητούν:

α) Να ορισθεί νέα ημερομηνία εξέτασης για όσους φοιτητές δεν κατάφεραν να προσέλθουν σήμερα στα μαθήματα τους λόγω των καιρικών συνθηκών και

β) αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τις σπουδές ενίσχυση των υποδομών και αντιπλημμυρικά έργα μέσα και γύρω από τα Ιδρύματα.»