Οικονομία

Κατώτατος μισθός – Δείτε πόσο αυξάνεται

Στα 29,62 ευρώ το κατώτατο ημερομίσθιο για τους εργατοτεχνίτες

Κατώτατος μισθός – Δείτε πόσο αυξάνεται
Σχόλια
1 λεπτό

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη -σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το Υπουργικό Συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού τότε-   καθορίζεται, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας, ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 ευρώ προηγουμένως.

β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2%  και  ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως

Η απόφαση τίθεται σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2022.

Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Η Ρωσία απαιτεί από τη Φινλανδία να εγκαταλείψει το ΝΑΤΟ – Το σχέδιο για τη Μολδαβία και τα ανταλλάγματα
  2. Απόβαση της γαλλικής SNCF στην Ιταλία: Επένδυση 800 εκατ. ευρώ στα τρένα υψηλής ταχύτητας – Φθηνότερα 20% τα εισιτήρια
  3. Μιχάλης Δημητρακόπουλος: Ο Οδυσσέας Δήμας «δεν έκανε ποτέ διακίνηση αναβολικών» – Τι ισχύει για τη δίωξη που του ασκήθηκε

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies