Μπορεί η ηλεκτροκίνηση, τα SUV και οι υβριδικές εκδόσεις να έχουν το πάνω χέρι στην λίστα των προτεραιοτήτων, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι και οι πολυτελείς …υπερπαραγωγές, με άφθονη χλιδή δεν απασχολούν τις εταιρείες. Όπως για παράδειγμα, η θυγατρική της Mercedes-Benz, η Maybach που παρουσίασε την Maybach S-Class . Άλλωστε και τα νούμερα σε αυτήν την κατηγορία είναι σημαντικά για φίρμες, όπως ο γερμανικός κολοσσός που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και έχει καταξιωθεί με μοντέλα που έχουν χτίσει ένα ακλόνητο όνομα. Eιδικότερα, η νέα Maybach που κυκλοφόρησε το 2015 σε 60.000 αντίτυπα στην αγορά, έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα στην Mercedes, ότι η πολυτέλεια είναι το φιλέτο της και οι λιμουζίνες πατάνε ακόμη σε στέρεο έδαφος ( μόνο το 2019 οι 12.000 Maybach S-Class έγιναν ανάρπαστες και δεν είναι υπερβολή να αναφερθεί ότι κάνανε ουρές για να την αποκτήσουν!)

Σε αυτό το πρόσφορο, εμπορικό πεδίο πατάει και η νέα γενιά. Πρόκειται για την πιο «αριστοκρατική» τετράτροχη πρόταση, που το επιβλητικό της εκτόπισμα μήκους 5,5 μέτρων κρύβει στο εσωτερικό τα καλύτερα υλικά, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ουσιαστικά, είναι ένα μοντέλο που μπορεί να απευθυνθεί σε προέδρος πολυεθνικών, που μπορεί να εγγυηθεί μια πολυτελή διαμονή στο εσωτερικό της, πάντα σε θέση business class.

Η άνεση ξεκινάει από τις πολλαπλές οθόνες, την πλήρη συνδεσιμότητα σε όλο το σαλόνι, τις φωνητικές εντολές, το ηχοσύστημα Burmester για 4D απόλαυση, φωτισμός καμπίνας με 253 LED, 18 αερόσακοι για πλήρη ασφάλεια, μασάζ στις «πολυθρόνες»  και άλλα πολλά που δεν χωράνε σε μια τυπική περιγραφή.  Η Maybach S-Class θα συνοδεύεται από «απλόχερες» σε κυβικά εκδόσεις, όπως ο κινητήρας V8 4.0 λίτρων με 508 ίππους με την υποστήριξη ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48V mild hybrid,, ενώ, στην κορυφή θα δεσπόζει ο V12 6.0 λίτρων με 621 ίππους. Οι τιμές θα ξεκινούν κάτι παραπάνω από τα 180 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την αγορά που θα λανσάρεται. Στο μέλλον θα ακολουθήσει και μικρότερη σε ισχύ έκδοση, πάντα με την αρωγή της υβριδικής τεχνολογίας.