Δραματικά έχει αλλάξει η καθημερινότητα των Ελλήνων που βρίσκονται εδώ και εβδομάδες κλεισμένοι στα σπίτια τους.

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας επηρέασε τα θέατρα και τους κινηματογράφους, ενώ άλλαξαν και τα χόμπι μέσα στο σπίτι.

Έτσι, μειώθηκε το ενδιαφέρον στις αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι πολίτες για τον κινηματογράφο (-86%), τις συναυλίες (-71%), το θέατρο (-67%), τον χορό (-37%) και την κηπουρική (-12%).

Αντίθετα, οι αναζητήσεις για «γυμναστική στο σπίτι» αυξήθηκαν κατά 614%, και ακολουθούν η αναζήτηση τηλεοπτικών σειρών (+488%), τα online παιχνίδια (+426%), τα χαρτοπαίγνια (+300%), τα ηλεκτρονικά παιχνίδια(+178%), το μαγείρεμα (+163%), η κατασκευή… origami (+100%) και το βελονάκι (+68%).