Τις πρώτες παρεμβάσεις για τη μείωση των ουρών αναμονής στα καταστήματα της ΔΕΗ δρομολογούν η διοίκηση και η αρμόδια Διεύθυνση Εμπορίας της εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρώτο μέτρο που εφαρμόστηκε πιλοτικά στο πλέον κεντρικό σημείο πώλησης της δημόσιας επιχείρησης στην Αριστείδου είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ουρών κατά 30%.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες, ένας από τους λόγους που εντοπίστηκε ως υπαίτιος για τον σχηματισμό των μεγάλων ουρών, σε ποσοστό 60%, είναι η γραφειοκρατία στην εξυπηρέτηση καταναλωτών που προσέρχονται στα καταστήματα να πληρώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος αλλά χωρίς να έχουν μαζί τους τα έντυπα. Ετσι, οι πελάτες αυτοί πρώτα θα πρέπει να αναμένουν με σειρά προτεραιότητας (χαρτάκια) στα γραφεία έκδοσης των εντύπων και έπειτα να αναμένουν με άλλον αριθμό προτεραιότητας στα ταμεία.

Η Διεύθυνση Εμπορίας πρόσφατα έδωσε με τη χρήση της τεχνολογίας και της πληροφορικής τη δυνατότητα έκδοσης των εντύπων και στα ταμεία των καταστημάτων.

Αυτή η αλλαγή αναμένεται να επεκταθεί και στα υπόλοιπα καταστήματα, ενώ ανάλογες παρεμβάσεις προγραμματίζονται και για άλλα προβλήματα γραφειοκρατίας που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της δημόσιας εταιρείας στα γκισέ. Στις βασικές προτεραιότητες είναι η ψηφιοποίηση υπηρεσιών και του τρόπου λειτουργίας των καταστημάτων.

Η Διεύθυνση Εμπορίας της επιχείρησης διεξάγει αυτή την περίοδο έρευνες γνώμης και άλλες μετρήσεις προκειμένου να εντοπιστούν με σαφήνεια τα αρνητικά σημεία στα καταστήματα της εταιρείας και οι αιτίες ταλαιπωρίας των πελατών της.

Στα αποτελέσματα των εσωτερικών δημοσκοπήσεων που έχει στη διάθεσή της η διοίκηση της επιχείρησης είναι και οι λόγοι της εμπιστοσύνης που συνεχίζουν να της επιδεικνύουν οι πελάτες της. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταναλωτές μετά τα σκάνδαλα των Energa και Hellas Power εμφανίζονται επιφυλακτικοί απέναντι σε ιδιωτικές εταιρείες προμήθειας.

Η δημόσια εταιρεία επιδιώκει να δουλέψει πάνω σε αυτά τα ευρήματα ώστε να ικανοποιήσει τους πελάτες της και να περιορίσει τις απώλειες προς τους ανταγωνιστές της.

Εξάλλου, η ΔΕΗ, όπως έκανε γνωστό και ο πρόεδρός της Γιώργος Στάσσης με συνέντευξή του στα «ΝΕΑ» την 1η Φεβρουαρίου, προσανατολίζεται και στην αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων της. Σήμερα αυτά είναι ανοιχτά από τις 7 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι. Η διοίκηση θέλει να προσαρμόσει το ωράριο σε εκείνο των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης ώστε να προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση στους καταναλωτές αλλά και να είναι πιο κοντά στην αγορά, όταν αργότερα θα λανσάρει και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες της. Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους σε αυτά, οι ανάγκες του νέου ωραρίου θα καλυφθούν με βάρδιες και πάντα σύμφωνα με τα όσα ορίζει η εργατική νομοθεσία.

Επιπλέον, πηγές της διοίκησης σημειώνουν ότι η απασχόληση εργαζομένων στα καταστήματα θα γίνει σε εθελοντική βάση και κατόπιν συνεννόησης με τα σωματεία των υπαλλήλων της εταιρείας.

Πέραν αυτού, η ΔΕΗ αναμένεται να ανοίξει και κάποια νέα καταστήματα, καθώς ιδίως στην Περιφέρεια ή και σε μεγάλους δήμους των αστικών κέντρων δεν υπάρχουν σημεία πώλησης, με αποτέλεσμα τη μεγάλη ταλαιπωρία πελατών της.

Σε σχεδιασμό βρίσκονται επίσης και αρχιτεκτονικές και αισθητικές παρεμβάσεις ώστε οι χώροι εξυπηρέτησης να γίνουν πιο προσιτοί και φιλικοί προς τους πελάτες της.

Για παράδειγμα, υπάρχουν καταστήματα χωρίς ράμπες πρόσβασης των ΑμεΑ και για αυτές η εταιρεία θα προχωρήσει σε κατασκευαστικές εργασίες.