Σημαντική ενίσχυση εσόδων και EBITDA ανακοίνωσε η Wind Ελλάς για το πρώτο τρίμηνο του 2019, συμπληρώνοντας πλέον 13 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016.

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες ανήλθαν στα 120,7 εκατ. ευρώ (αύξηση 2,3%), ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 32,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 26,2%.

Συγκεκριμένα, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας: Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 3,1%, φτάνοντας στα 66,7 εκατ. ευρώ, τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,1%, ανερχόμενα σε 41,8 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές επενδύσεις ήταν 19,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η κίνηση data στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Wind αυξήθηκε κατά 55,2%, η βάση πελατών των δικτύων νέας γενιάς (NGA) ενισχύθηκε κατά 92,6%, ενώ οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανήλθαν συνολικά σε 619.000, ενισχυμένοι κατά 3,7%.

Την ίδια στιγμή, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης της Wind αυξήθηκαν κατά 12,6% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 210.000, ενώ οι πελάτες της συνδρομητικής τηλεόρασης Wind Vision στο τέλος Μαρτίου 2019, ήταν 37.900.

Επίσης, η κάλυψη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 4G ανέρχεται ήδη στο 95%, με στόχο να φτάσει στο 99% στο τέλος του 2019. Όπως αναφέρει η εταιρεία, κατασκευάστηκαν 274.000 γραμμές NGA πανελλαδικά και ενεργοποιήθηκαν 159.000 γραμμές.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τρίμηνου του έτους καταγράφουν αξιοσημείωτη βελτίωση εσόδων και EBITDA και είναι ένα δυνατό ξεκίνημα, ώστε το 2019 να συμπληρώσουμε πλέον μια τετραετία ανάπτυξης», σχολίασε, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής και πρόσθεσε: «Οι πολύ θετικές επιδόσεις της Wind Ελλάς στο ξεκίνημα του έτους, προήλθαν από την αύξηση της πελατειακής βάσης τόσο στους πελάτες συμβολαίου κινητής όσο και στους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, με έντονη την εμπορική εστίαση στα νοικοκυριά. Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών».

Στρατηγικός στόχος της Wind για το 2019, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, «παραμένει η εξαιρετική εμπειρία πελάτη και η ανάπτυξη της βάσης των νοικοκυριών μέσα από υπηρεσίες σύγκλισης κινητής, σταθερής, Internet και τηλεόρασης, ώστε οι πελάτες της να αξιοποιούν πλήρως τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία σε υποδομές νέας γενιάς».

Προς την κατεύθυνση αυτή, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019, η Wind Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους 19,5 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων αφορούσε δίκτυα νέας γενιάς.

Σε ότι αφορά τις υποδομές κινητού δικτύου, η Wind έχοντας ήδη επιτύχει κάλυψη 4G πάνω από 95%, επιδιώκει μεσοπρόθεσμα να επιτύχει κάλυψη έως 99%, «παρέχοντας στους πελάτες της κορυφαία εμπειρία στην προσβασιμότητα και την ποιότητα του δικτύου». Παράλληλα, επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς η ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, με στόχο στο τέλος του 2019, να καλύπτει περίπου το 70% των περιοχών που έχει αναλάβει.

«Διατηρήσαμε στο ξεκίνημα της χρονιάς την έμφαση στην επίτευξη ισχυρών εμπορικών αποτελεσμάτων. Η στρατηγική μας αποδίδει, καθώς τα έσοδα από υπηρεσίες αυξάνονται, η κερδοφορία μας επιταχύνεται και σημειώνουμε θετικές επιδόσεις σε κάθε εμπορική μας δραστηριότητα», τονίζει ο επικεφαλής της εταιρείας, Νάσος Ζαρκαλής, συμπληρώνοντας: «Οι εντατικές επενδύσεις μας σε υποδομές νέας γενιάς και η εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, συνέβαλαν στα πολύ καλά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Είμαστε βέβαιοι ότι η ανοδική μας πορεία θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο της χρονιάς, καθώς θα εστιάσουμε στη σύγκλιση των υπηρεσιών μας και στην αξία που μπορούμε να προσφέρουμε στα νοικοκυριά».