Επιθυμούμε να είμαστε συνεχώς συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο; Ακόμη και το καλοκαίρι στην παραλία, χωρίς να είναι τα χέρια μας πιασμένα με κάποιο γκατζετάκι; Τώρα, μπορούμε να φοράμε γυαλιά ηλίου που μας δίνουν τη δυνατότητα ν' ακούμε μουσική, να κάνουμε τηλεφωνήματα, να έχουμε εμπειρία διευρυμένης πραγματικότητας. Μείνετε «συνδεδεμένοι» διαρκώς, αυτό είναι το καινούργιο λαϊφστάιλ!

Η καινοτομία ακούει στο όνομα «Frames». Στους βραχίονες των γυαλιών είναι ενσωματωμένο ένα ζευγάρι ακουστικών που προσφέρει ηχητική εμπειρία ανάλογη αυτής των κλασικών ακουστικών μουσικής. Επιπλέον, η καινοτομία υπόσχεται περιεχόμενο βασισμένο σε διευρυμένης πραγματικότητας ήχο.

«Μοιάζουν και λειτουργούν ως κλασικά γυαλιά ηλίου – έως ότου τα βάλεις μπρος» εξηγεί ο Μεχούλ Τριβέντι, διευθυντής των Bose Frames. «Και τότε, συνδέεσαι με το τηλέφωνό σου, τις επαφές σου, το Διαδίκτυο, και όλο το ηχητικό περιεχόμενό του, ακριβώς όπως με τα ακουστικά μουσικής». Ναι, πίσω από τα «Frames» είναι η αμερικανική εταιρεία Bose, ένας θρύλος αναπαραγωγής μουσικής (θρύλος, ιδιαίτερα για τους λάτρεις της κλασικής μουσικής).

Μιλάμε για ακουστική διευρυμένη πραγματικότητα. Η πλατφόρμα της Bose δεν πρόκειται να προβάλει πληροφορία σε οθόνη, όπως συμβαίνει στο Google Glass ή σε κάποιες εφαρμογές στο κινητό σαν την Pokemon GO. Η αμερικανική εταιρεία πληροφόρησε ότι θα εγκαινιάσει τις πρώτες εμπειρίες ακουστικής διευρυμένης πραγματικότητας λίγους μήνες μετά την εμφάνιση των «Frames» και ότι θα υπάρξει καινούργιο περιεχόμενο τον Μάρτιο του 2019, στο επόμενο SXSW.

Η Bose, που συνήθως κατασκευάζει ηχεία – εκπληκτικά ηχεία λένε οι φιλόμουσοι – και ακουστικά, πρωτοανακοίνωσε στο φετινό SXSW ότι εξελίσσει την Bose AR platform και ότι συνεργάζεται με την ASICS Studio, τη Strava, την TripAdvisor, την TuneIn και τη Yelp σε εφαρμογές για αυτήν την πλατφόρμα. Πρόκειται για την πρώτη σημαντική πλατφόρμα διευρυμένης πραγματικότητας που εστιάζει σε ακουστικές εμπειρίες (σε αυτήν την κατεύθυνση προσανατολίζονται και κολοσσοί όπως η Facebook και η Apple).