Στην «πατρίδα» της Formula 1, το Σίλβερστοουν (μιας και εκεί πραγματοποιήθηκε το 1950 για πρώτη φορά επισήμως υπό την εποπτεία της Formula 1 γκραν πρι, ενώ περισσότερες από τις μισές ομάδες έχουν τα στρατηγεία τους σε ακτίνα 120 χιλιομέτρων από τη βρετανική πίστα), ο Λιούις Χάμιλτον ως γνήσιος Βρετανός δεν κατάφερε να κρατήσει μια παράδοση τεσσάρων συνεχόμενων ετών, που τον ήθελε να ανεβαίνει πρώτος στο σκαλί του βάθρου, «παραχωρώντας» το στο χθεσινό γκραν πρι στον φετινό αντίπαλό του, τον αψεγάδιαστο Σεμπάστιαν Φέτελ, που με το μονοθέσιο της Ferrari απέδειξε ότι από τις αρχές του πρωταθλήματος η κόκκινη ομάδα είναι και αξιόπιστη αλλά και πιο γρήγορη. Ο περσινός πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, ενώ την τριάδα στο βάθρο συμπλήρωσε ο Κίμι Ράικονεν (Ferrari). Από χθες – έχοντας διεξαχθεί 10 από τα 21 γκραν πρι – η βαθμολογική ζυγαριά γέρνει προς το μέρος της Ferrari. Η κόκκινη ομάδα προηγείται με 287 βαθμούς, έναντι 267 βαθμών που έχει συλλέξει η Mercedes-Benz. Πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα των οδηγών είναι και πάλι η Ferrari, με τον Φέτελ στους 171 βαθμούς, απέχοντας μόλις οκτώ βαθμούς από τον Λιούις Χάμιλτον – που πλέον δεν κρύβει τον εκνευρισμό του εξαιτίας της χαμηλής απόδοσης που έχει το μονοθέσιό του. Ο Ιούλιος έχει άλλα δύο γκραν πρι, ένα στη Γερμανία (στις 22 Ιουλίου) και ένα στην Ουγγαρία (στις 29 Ιουλίου). Είναι δύο κρίσιμα γκραν πρι για τη Mercedes-Benz, η οποία αν θέλει να παραμείνει φαβορί για τη διεκδίκηση του φετινού πρωταθλήματος θα πρέπει να βρει τρόπο να ανακόψει τα «γκάζια» της Ferrari πριν από την καλοκαιρινή ανάπαυλα του Αυγούστου.