Στη δημιουργία του πρώτου ελληνικού ηλεκτρονικού mall προχώρησαν τα καταστήματα Public, μέλος του Ομίλου Olympia, φιλοδοξώντας να αλλάξουν τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Πρόκειται για μια νέα επένδυση μετασχηματισμού των Public σε πλατφόρμα marketplace. Οπως ανακοίνωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος των Public Χρήστος Καλογεράκης, η νέα πλατφόρμα θα παρέχει τη δυνατότητα σε μικρά και μεγάλα ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους «shop in a shop» στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες των Public. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, ανέφερε ο Καλογεράκης, η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες, όπως βρεφικά είδη, είδη σπιτιού και smart living, γυμναστικής και sports, προσωπικής φροντίδας, χόμπι και ελεύθερου χρόνου, αυτοκινήτου και μηχανής, ταξιδιού και εποχικά.

«Σήμερα, ένα σημαντικό μέρος των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποιούν οι Ελληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας» επισήμανε ο Καλογεράκης. Οι πρώτες συνεργασίες που έχουν συναφθεί αφορούν εταιρίες όπως οι Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης κ.π.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) Φώτης Αντωνόπουλος τόνισε ότι το νέο εγχείρημα των Public θα ενισχύσει την προώθηση του e-commerce στη χώρα, όπως και την εξοικείωση των Ελλήνων με τις online αγορές.