Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελοκήπους ξεναγήθηκαν μέλη προεδρείων Εθνικών Αναπηρικών Ομοσπονδιών καθώς και αντιπροσωπεία της ΕΣΑμεΑ, ώστε να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Τράπεζα για τα άτομα με αναπηρία. Στο e-branch της Πειραιώς παρέχεται σειρά ειδικών υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης και ακοής. Για παράδειγμα παρέχεται διενέργεια συναλλαγών ταμείου για πρώτη φορά χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας Ταμίας από Απόσταση, όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω βιντεοκλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας. Παράλληλα είναι πλήρως προσβάσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων. Ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου επισήμανε ότι αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας η Τράπεζα Πειραιώς καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες των ΑμεΑ, και πρόσθεσε ότι τα e-branch είναι τα πρώτα καταστήματα που παρέχουν ταυτόχρονα τέτοιες υπηρεσίες. Ο ταμίας της ΕΣΑμεΑ Δημήτρης Σηφάκης δήλωσε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει μεγάλο φάσμα από τα διαχρονικά αιτήματα του αναπηρικού κινήματος σε σχέση με τις συναλλαγές των ατόμων με αναπηρία με το τραπεζικό σύστημα, καθώς η προσβασιμότητα των τραπεζών από τα άτομα με αναπηρία σε συνθήκες αξιοπρέπειας αποτελεί δικαίωμα και διευκόλυνση χιλιάδων πολιτών. Προέτρεψε δε όλες τις τράπεζες να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο παράδειγμα.