Η τριπλή σύγκρουση των Φερστάπεν, Ράικονεν και Φέτελ στο χθεσινό Γκραν Πρι του Βελγίου αλλά και το σοκαριστικό ατύχημα για Μάγκνουνσεν με Renault απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι οι οδηγοί της Mercedes-Benz μπορούν να κολυμπήσουν και στα βαθιά –ακόμη και όταν στον αγώνα έρθουν τα πάνω κάτω! Η 17λεπτη διακοπή του αγώνα –μετά το ατύχημα του οδηγού της Renault, χωρίς ευτυχώς σοβαρούς τραυματισμούς –άφησε ανεπηρέαστο τον Νίκο Ρόσμπεργκ οδηγώντας το Ασημένιο Βέλος στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

O πιλότος της Mercedes-Benz, έχοντας το πλεονέκτημα της pole position, δεν άφησε σε κανένα σημείο του αγώνα περιθώρια αμφισβήτησης. Να τονιστεί ότι ο Νίκο Ρόσμπεργκ –όπως και η πλειοψηφία των οδηγών –είχε ένα δύσκολο τριήμερο στην πίστα του Σπα εξαιτίας της ζέστης που επηρέαζε τα ελαστικά των μονοθέσιων. Εξαιρετική ήταν και η εμφάνιση του Λιούις Χάμιλτον ο οποίος, παρόλο που εκκίνησε από την προτελευταία θέση –λόγω της ποινής που χρωστούσε -, κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση. Ο περσινός πρωταθλητής, παρά τα λάθη της ομάδας του (ιδιαίτερα στο πιτ στοπ), οδήγησε με απίστευτο ρυθμό το μονοθέσιο της Mercedes-Benz από την 20ή θέση στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στη δεύτερη θέση και ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Mercedes-Benz τερμάτισε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με το μονοθέσιο της Red Bull. Ο Ρικιάρντο με τη δεύτερη θέση του στο 13ο γκραν πρι της χρονιάς φανέρωσε και πάλι τις εκπληκτικές ικανότητες της Red Bull, μετά την άπιαστη Mercedes-Benz. Αποδοτική ήταν η εμφάνιση και των μονοθεσίων της Force India που τερμάτισαν στην τέταρτη και την πέμπτη θέση με τους Χούλκενμπεργκ και Πέρες αντίστοιχα.

Μέτρια ήταν η εμφάνιση των δύο μονοθεσίων της Williams, με τον Μπότας να τερματίζει όγδοος και τον Φελίπε Μάσα δέκατος. Στη βαθμολογία ο Λιούις Χάμιλτον παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας με 232 βαθμούς, αν και μετά τον χθεσινό αγώνα η διαφορά του από τον δεύτερο Ρόσμπεργκ μειώθηκε στους εννιά βαθμούς, με τον πρώτο να νιώθει και πάλι να απειλείται από τον ενδοοικογενειακό του αντίπαλο. Στη βαθμολογία των κατασκευαστών η Mercedes (455 βαθμοί) εξακολουθεί κι έχει μεγάλη διαφορά από τη Red Bull (274 βαθμοί). Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ferrari με 252 βαθμούς.

Συνέχεια στον «ναό της ταχύτητας»

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται χωρίς ανάσα, μια και ο «θίασος» των 22 μονοθεσίων μεταφέρεται την επόμενη Κυριακή στη Μόντσα της Ιταλίας. Η ιταλική πίστα θεωρείται ο «ναός της ταχύτητας» καθώς τα μονοθέσια κινούνται με την υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα της σεζόν. Είναι το αυτοκινητοδρόμιο με τα περισσότερα γκραν πρι. Το μήκος της είναι 5,793 χλμ. και το μήκος του αγώνα 306,720 χλμ., ο οποίος ολοκληρώνεται σε 53 γύρους.