Ποινική δίωξη για δύο κακουργηματικές κατηγορίες και δύο πλημμεληματικές ασκήθηκε σε βάρος του 78χρονου κατηγορούμενου για το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα, που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους, ανάμεσά τους και κοριτσάκι 5 ετών.

«Η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους» δήλωσε ο συνήγορος του κατηγορούμενου, Αλέξανδρος Λυκουρέζος.

Σε δηλώσεις του ο ποινικολόγος και πρώην βουλευτής λίγο μετά το τέλος της μεταφοράς του εντολέα του στα δικαστήρια Πειραιά, ανέφερε: «Ασκήθηκε ποινική δίωξη για δύο κακουργηματικές κατηγορίες και δύο πλημμεληματικές. Θα απολογηθεί την Παρασκευή».

Απαντώντας στις συνεχείς ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το ποια θα είναι η υπερασπιστική γραμμή του εντολέα του, δήλωσε: «Η υπερασπιστική γραμμή θα αποτυπωθεί στο υπόμνημα που θα καταθέσουμε στην ανακρίτρια την Παρασκευή, ωστόσο η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».

Συγγενείς θυμάτων του πέταξαν αντικείμενα

Ο κατηγορούμενος αποχώρησε από τα δικαστήρια Πειραιά συνοδεία ισχυρής δύναμης του λιμενικού. Μέχρι την Παρασκευή, που θα οδηγηθεί ενώπιον της Ε’ τακτικής ανακρίτριας θα παραμείνει κρατούμενος στο λιμεναρχείο Πειραιά.

Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο δικαστήριο το πρωί της Τετάρτης, υπό τις έντονες αποδοκιμασίες συγγενών θυμάτων της τραγωδίας, οι οποίοι του επιτέθηκαν φραστικά και του πέταξαν αντικείμενα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, ο ιδιοκτήτης του ταχύπλοου συνελήφθη λίγο μετά το δυστύχημα σε συγγενικό του σπίτι στην Αίγινα, ενώ στο σκάφος επέβαιναν άλλα τρία άτομα, (άνδρας και δύο γυναίκες), τα οποία από την πρώτη στιγμή προσήχθησαν στο Λιμεναρχείο.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης του ταχύπλοου δηλώνει ότι αφαιρέθηκε και δεν είχε δει το τουριστικό σκάφος και όταν τελικά το είδε δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Ετσι, το ταχύπλοο πέρασε στην κυριολεξία πάνω από την λάντζα, κόβοντάς την στη μέση και ρίχνοντας τους επιβάτες στη θάλασσα.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι δεν έτρεχε, αλλά αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα μέσα στην στενή δίαυλο, κάτι που ερευνάται στο πλαίσιο της προανάκρισης.

Ο ιδιοκτήτης είναι κάτοχος διπλώματος για το σκάφος, το οποίο είχε θεωρηθεί το 2014.