Τα τελευταία χρόνια η συνδρομητική τηλεόραση, προς έκπληξη πολλών, εμφάνισε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Είναι σε όλους γνωστό ότι αυτό οφείλεται στις πολύ ελκυστικές προσφορές των πακέτων (τηλεφωνία, τηλεόραση και Ιντερνετ ή tripleplay) των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών προς τους καταναλωτές. Το μέγεθος της ελληνικής αγοράς δεν είναι μεγάλο, αλλά έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Απ’ ό,τι φάνηκε σε άλλες χώρες, ο βασικός μοχλός ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι η προσφορά ελκυστικού περιεχομένου (κυρίως ποδόσφαιρο) σε προσιτή τιμή. Μόλις οι τιμές μειώθηκαν στην Ελλάδα λόγω των προσφορών, οι συνδρομητές διπλασιάστηκαν. Από την άλλη πλευρά, η συνδρομή στην τηλεόραση είναι πολύ ευάλωτη πρακτική. Οι αυξήσεις στις τιμές, έστω και μικρές, είναι αποτρεπτικές. Ο μεγάλος πονοκέφαλος των ιθυνόντων της συνδρομητικής είναι η διακοπή των συνδρομών (churn) το καλοκαίρι, καθώς το πιο ελκυστικό πρόγραμμα –τα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου –δεν υφίσταται. Αυτή η συνδρομητική συμπεριφορά προκαλεί επιπλέον πονοκεφάλους όταν οι εταιρείες καλούνται να αυξήσουν λόγω φορολόγησης τη συνδρομή. Κάποιες απόπειρες έγιναν να καταβάλουν οι συνδρομητές το σύνολο της ετήσιας συνδρομής πριν από την 1η Ιουνίου, αλλά τα αποτελέσματα ήταν μάλλον πενιχρά.