O Παγκόσμιoς ηγέτης στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Interbrand κατέταξε τη Nissan στην 49η θέση για το 2015, έναντι της 56ης του 2014 και της 90ης του 2011. Έτσι, η Nissan αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα brands της Υφηλίου και είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτου για το τρέχον έτος

Μεταξύ άλλων, η συγκεκριμένη έκθεση της Interbrand επιβραβεύει τη Nissan για την αξιοποίηση μοναδικών ευκαιριών, όπως αυτής της χορηγικής συμφωνίας με το UEFA Champions League. Επιπλέον αναφορά γίνεται και στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της, όπως το Nissan Design Studio.