H VW ανακοίνωσε τις επιδόσεις αλλά και την μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου plug-in υβριδικού μοντέλου της. Nα υπενθυμίσουμε ότι plug-in μοντέλο είναι αυτό του οποίου οι μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα μπορούν να φορτιστούν και από οικιακό ρεύμα – εκτός από την φόρτιση που δέχονται όταν το αυτοκίνητο κινείται μέσω της ανάκτησης ενέργειας κ.α.

Το νέο οικογενειακό μοντέλο στην υβριδική έκδοση GTE αναμένεται να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2015. Το μυστικό της επιτυχίας του κρύβεται από το καπό όπου το υβριδικό σύνολο καταφέρνει να αποδίδει 218 ίππους. Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI απόδοσης 166 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων. Η VW ανακοίνωσε ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 1.7 λίτρα/100χλμ! Θα προσφέρεται με όλα τα Ο μελλοντικός οδηγός του οικογενειακού μοντέλου θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορες επιλογές λειτουργίας του κινητήρα. Ξεχωρίζει η λειτουργία «E-Mode» που είναι για αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία έως 50 χλμ. απόστασης και στην οποία ο βενζινοκινητήρας δεν επεμβαίνει ποτέ.

Το νέο Passat έγινε ακόμα πιο άνετο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Ο θάλαμος των επιβατών διακρίνεται από τις απλές γραμμές, την κονσόλα με τα άφθονα χειριστήρια και τις πολλαπλές ρυθμίσεις στα καθίσματα.

Η καμπίνα του μπορεί να φιλοξενήσει – χωρίς παραχωρήσεις – έως 5 επιβάτες. Σε σχέση με το προγενέστερο Passat ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε κατά 21 λίτρα και έφτασε τα 586 λτ., ενώ στο πιο πρακτικό Passat Variant ο χώρος αποσκευών είναι στα 650 λτ. (έως 1.780 λτ.).

Μια μακροσκελή λίστα ηλεκτρονικών συστημάτων που θωρακίζουν την ασφάλεια στον δρόμο πλαισιώνουν το νέο γερμανικό μοντέλο. Επιγραμματικά αναφέρουμε το Head-up Display ( την αναδυόμενη οθόνη), το σύστημα αναγνώρισης πεζών, το σύστημα που ακινητοποιεί το όχημα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, την υποβοήθηση παρκαρίσματος με ρυμουλκούμενο, το σύστημα Rear Seat Entertainment, το οποίο προβλέπει σύνδεση Tablet μέσω Wi-Fi κ.α.