Η κατανάλωση των εντύπων τείνει να αντικατασταθεί από τα έξυπνα κινητά και τις ταμπλέτες. Η ανάκληση ειδήσεων από τον αναγνώστη είναι αντίστοιχη με τις έντυπες και τις ηλεκτρονικές εκδόσεις (52%), σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας της GfK MRI Starch Research. Διαπιστώθηκε ότι το 50% των κατόχων τάμπλετ και το 41% των κατόχων έξυπνων κινητών ενημερώνονταν από το Διαδίκτυο.

Στην περίπτωση των εφημερίδων, το 47% των κατόχων τάμπλετ ενημερωνόταν από τις τάμπλετ εκδοχές τους και το 33% των κατόχων κινητών από τις έξυπνες συσκευές. Ακόμη πιο ενδιαφέρον ήταν το εύρημα ότι τα εν λόγω σχήματα κατανάλωσης ήταν τα ίδια ανεξαρτήτως της ηλικίας των χρηστών, αν και η αντικατάσταση των παραδοσιακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης από το κινητό ήταν σχετικά πιο συχνή μεταξύ των ερωτηθέντων νεαρότερης ηλικίας 18-34 ετών.

Οι χρήστες ήταν λιγότερο πιθανό να αντικαταστήσουν τις άλλες ψηφιακές συσκευές και τους τηλεοπτικούς δέκτες με το τάμπλετ ή το έξυπνο κινητό. Ομως, περίπου τρεις στους πέντε ερωτηθέντες, τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες ηλικιακά κατηγορίες, χρησιμοποίησαν τις κινητές συσκευές τους βλέποντας τηλεόραση.