Η Peugeot, για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου, κατάφερε να σημειώσει σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της, σημειώνοντας 1.618 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και 6.4% μερίδιο αγοράς.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων της γαλλική φίρμας ήταν η διείσδυση της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση με ποσοστό 43% επί των συνολικών πωλήσεων (στοιχεία Απριλίου 2015).

Η Peugeot, μέσω του εταιρικού τμήματος της, προσφέρει συμφέρουσες προτάσεις ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών της. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.