Εκστρατεία προσέλκυσης και άλλων αεροπορικών εταιρειών στην Αθήνα, ξεκινά ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) «Ελευθέριος Βενιζέλος» μέσω της νέας διαφημιστικής του καμπάνιας με το σλόγκαν «Tailor made aviation marketing».

Ηδη, για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο (29 Μαρτίου – 24 Οκτωβρίου), τα στοιχεία της αεροπορικής κίνησης στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» παρουσιάζουν σημαντική άνοδο, σε σύγκριση με τη θερινή περίοδο 2014 το 2015. Συγκεκριμένα, φέτος οι συχνότητες παρουσιάζουν συνολική αύξηση 16%, με:

* Περισσότερες από 140 νέες συχνότητες, σε νέα δρομολόγια.

* 189 επιπλέον συχνότητες σε ήδη υπάρχοντα δρομολόγια.

Η εταιρεία του ΔΑΑ έχοντας ως βάση της τις αρχές της αμοιβαιότητας, προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες ενεργή και συνεχή στήριξη, καθώς και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας για τις ίδιες όσο και τους επιβάτες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, όπως επισημαίνει ο ΔΑΑ, «προσφέρεται μια εκτεταμένη και διαρκώς εμπλουτιζόμενη σειρά κινήτρων, με στόχο να ενθαρρύνει τα αναπτυξιακά σχέδια των αερομεταφορέων για την Αθήνα και ταυτόχρονα να καλύψει σημαντικό μέρος από τα λειτουργικά κόστη τους».

Επιπλέον, στις αεροπορικές εταιρείες προσφέρεται πρόσβαση σε πληροφόρηση, που είναι καθοριστική για τη λήψη των αποφάσεών τους. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΔΑΑ, κυρίως παρέχεται στήριξη σε θέματα μάρκετινγκ, που περιλαμβάνει ποικιλία υπηρεσιών, από τη διοργάνωση εκδηλώσεων μέχρι την πλήρη σχεδίαση εταιρικής επικοινωνίας και στρατηγικής media buying.

«Η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία των πρωτοβουλιών και υπηρεσιών του «Ελευθέριος Βενιζέλος» αντικατοπτρίζεται και στις πολυάριθμες διακρίσεις που έχει λάβει για τη διαρκή και πολυσχιδή παροχή κινήτρων και προγραμμάτων στήριξης μάρκετινγκ που προσφέρει στις αεροπορικές εταιρίες», αναφέρουν εκπρόσωποι του αεροδρομίου.

Ηδη, ο ΔΑΑ είναι για άλλη μια φορά μεταξύ των προεπιλεγμένων – βάσει ψηφοφορίας – αεροδρομίων για ένα ακόμη Routes Europe Marketing βραβείο.