Μετά το γκραν πρι της Κίνας την περασμένη Κυριακή, οι ομάδες ετοιμάζονται για τον επόμενο αγώνα – χωρίς ανάσα! – για το επόμενο σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν. Τα ελαστικά φαίνεται πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο για τις ομάδες.
Πάντως, η Williams μέσω τους εκπροσώπων της δηλώνει πως οι μηχανικοί της δεν έχουν καταφέρει να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο βασικός οδηγός της ομάδας, ο Βάλτερι Μπότας εντοπίζει το πρόβλημα, όχι στην μαλακή γόμα, αλλά στη μεσαία, την οποία το μονοθέσιο του, η FW37 υπερθερμαίνει.
- ΠΑΣΟΚ: Με υπόμνημα στον Αρειο Πάγο ζητά να μην συμμετάσχουν οι Σπαρτιάτες στις ευρωεκλογές
- Kaizen Gaming: Πρωτοστατεί στην ανάπτυξη ταλέντων, επενδύει στη διεθνή αγορά και αναβαθμίζει την κοινωνική της προσφορά
- Κορονοϊός: Πέθανε ο μακροβιότερος ασθενής με COVID – Υπέφερε για 613 μέρες και πέρασε 50 μεταλλάξεις