Περίπου το 42% των Αμερικανίδων χρησιμοποιούν το Pinterest, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Pew Research. Από τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνον το facebook μπορεί να υπερηφανεύεται ότι προσελκύει υψηλότερο ποσοστό γυναικών. Αλλά η επιτυχία του Pinterest με τις γυναίκες έχει επίσης προκαλέσει επιχειρηματικές φιλοδοξίες. Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί η ιστοσελίδα της ο χώρος αναφοράς για την έρευνα αγοράς. Από την άλλη πλευρά, κινδυνεύει να γίνει ένα κλειστό δίκτυο γυναικών.

Στην έρευνα του Pew μόλις το 13% των Αμερικανών που εισέρχονται στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούν το Pinterest, από 8% έναν χρόνο νωρίτερα. Η εταιρεία μετρήσεων comScore εκτιμά ότι περίπου το 71% των 72,5 εκατομμυρίων επισκεπτών της ιστοσελίδας τον Δεκέμβριο ήταν γυναίκες, καθιστώντας το την πιο θηλυκή κοινωνική πλατφόρμα. Σύμφωνα με την comScore, οι άρρενες χρήστες του Pinterest επισκέφθηκαν συνολικά για 1,59 λεπτά την ιστοσελίδα τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ οι γυναίκες πέρασαν αντίστοιχα 4,94 λεπτά. Τώρα το Pinterest προσπαθεί να καταστήσει ευκολότερο για τους άρρενες να βρουν το αντίστοιχο τμήμα ανδρών. Το διακύβευμα είναι υψηλό. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Pinterest το 2013 ανήλθαν σε 5 δισεκατομμύρια δολάρια, μια δυναμική ανάλογη με εκείνην άλλων δημοφιλών ιστοσελίδων όπως το facebook, η Google και το twitter.