To Mitsubishi ASX ανανεώθηκε και η πρώτη οδηγική εμπειρία – επί ελληνικού εδάφους – με το «ταλαντούχο» ιαπωνικό μοντέλο ήταν άκρως εξονυχιστική. Συγκεκριμένα, το πεδίο δοκιμών του νέου μοντέλου ήταν δύο «σκληρές» ειδικές διαδρομές του ράλι Ακρόπολις στην περιοχή του Λουτρακίου. Στη διάθεση μας είχαμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση του ASX, με 1.800αρι κινητήρα που από τα πρώτα χιλιόμετρα έδειξε τον πεισματάρικο χαρακτήρα του. Όπως η άφθονη ροπή ( 300 Nm!), όπου μας έβγαλε «ασπροπρόσωπους» στα πιο δύσκολα χωμάτινα «κομμάτια» ενώ η νέα ρύθμιση των αναρτήσεων απέδειξε ότι το ASX, εκτός από την άσφαλτο, τα καταφέρνει περίφημα και στους κακοτράχαλους δρόμους.

Στους ανοιχτούς δρόμους και ιδιαίτερα στον αυτοκινητόδρομο, χρησιμοποιήσαμε – και απολαύσαμε – το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων που προσφέρεται αποκλειστικά με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις και κρατά το στροφόμετρο του μοτέρ σε πολύ χαμηλές στροφές. Εναλλακτικά, υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 1,6 λίτρων που αποδίδει 117 ίππους . Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στις δικίνητες και τις τετρακίνητες εκδόσεις. Σε κατανάλωση καυσίμου, το ντίζελ ASX καταναλώνει 5,4 λίτρα/100χλμ, ενώ η έκδοση βενζίνης καίει 5.9 λίτρα/100χλμ.

Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη που διαθέτει τρεις διαμορφώσεις (2WD, 4WD και Lock). Στα θετικά του του μοντέλου σημειώστε και το εξαιρετικό κράτημα των ανθεκτικών ελαστικών της Apollo, που τα έβαλαν με τις σκληρές ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις.

Στην εξωτερική του εμφάνιση, το νέο ASΧ φρεσκαρίστηκε στο εμπρός τμήμα του.

Στο σαλόνι του η κεντρική κονσόλα, περιβάλλεται από μαύρη λάκα, ενισχύοντας την αίσθηση της ποιότητας και αφορά τις πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις.

Εξοπλιστικά, πέρα από τα άφθονα ηλεκτρονικά καλούδια που περιβάλλουν το ASX, το ιαπωνικό μοντέλο διαθέτει – μεταξύ άλλων – αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, στοιχείο που ενισχύει την παθητική ασφάλεια του μοντέλου.

Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοση (Invite) διαθέτει: οκτώ αερόσακους, σύστημα ESP και Hill Assist, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φώτα ημέρας, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, cruise control, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων καθώς και ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία.

Οι τιμές του παραμένουν ιδιαίτερα προσιτές: Το νέο Mitsubishi ASX προσφέρεται στην ελληνική αγορά από 18.070 ευρώ ( και αφορά την έκδοση βενζίνης) ενώ, η ντίζελ κοστίζει από 23.526 ευρώ.