«Αποστολή σας είναι να βρείτε τη διεύθυνση όπου οι απαγωγείς έχουν κρύψει τα δυο αδέλφια και να δραπετεύσετε από το κλειδωμένο δωμάτιο πριν τελειώσει ο χρόνος» διευκρίνισαν στους πέντε επίδοξους Σέρλοκ Χολμς που, αν και πρωτάρηδες στην εξιχνίαση εγκλημάτων, ανέλαβαν με προθυμία να βρουν μέσα σε πενήντα λεπτά την άκρη στο νήμα της απαγωγής. Λίγα λεπτά αργότερα, όταν πια η πόρτα του παιδικού δωματίου κλείδωσε οριστικά πίσω τους, αντίπαλος δεν ήταν μόνο ο χρόνος που κυλούσε αντίστροφα, αλλά και τα δεκάδες προσωπικά αντικείμενα της Μιράντας και του Πέτρου που πίσω, μέσα ή πάνω τους έκρυβαν μηνύματα, μυστικούς συνδυασμούς και γρίφους για γερούς λύτες.
Με την πρώτη ματιά τίποτα δεν πρόδιδε στον χώρο πως τα δύο αδέλφια είχαν πέσει θύματα απαγωγής. Στο παιδικό δωμάτιο τα παιχνίδια τους ήταν τακτοποιημένα, όπως συνήθως, κάτω από το ξύλινο γραφείο, το κρεβάτι τους ήταν στρωμένο ενώ ένα κοριτσίστικο παλτό κρεμόταν ακόμα στον καλόγερο. Οχι πολύ αργότερα, το σκηνικό θύμιζε εμπόλεμη ζώνη: κουτιά αναποδογυρισμένα, πεταμένες στο πάτωμα κουβέρτες, διάσπαρτα κομμάτια παζλ πάνω στο γεμάτο γρίφους χαλί αλλά και κλειδωμένα λουκέτα που «ζητούσαν» μυστικούς κωδικούς ανέβαζαν την αδρεναλίνη και προκαλούσαν ένταση στους νεαρούς ντετέκτιβ που υπό την πίεση του χρόνου προσπαθούσαν να βάλουν τη σκέψη τους σε τάξη.
«Είναι αρκετά ανεβασμένο το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού» παραδέχεται ο Σταύρος όση ώρα προσπαθεί να αξιοποιήσει με την παρέα του το βοηθητικό μήνυμα που περνά από μπροστά τους στο μόνιτορ. Η σκέψη των παικτών αρκετές φορές «κολλάει». Σε αυτές τις περιπτώσεις οι υπεύθυνοι του παιχνιδιού αναλαμβάνουν να βοηθήσουν με έξτρα πληροφορίες ή κατευθυντήριες οδηγίες. «Αν ήταν εύκολο ή μέτριο, δεν θα είχε το ίδιο ενδιαφέρον. Σκοπός είναι να σε κρατά σε εγρήγορση και να βάζει το μυαλό σου να δουλέψει με τον ίδιο τρόπο που λειτούργησε και ο δημιουργός του παιχνιδιού. Τα τελευταία χρόνια άλλωστε ασχολούμαστε όλο και πιο σπάνια με δραστηριότητες που απαιτούν σκέψη» λέει με νόημα.
Το Taken ωστόσο, το δωμάτιο της απαγωγής που σχεδιάστηκε ειδικά για την ελληνική εκδοχή του παιχνιδιού, είναι ένα από τα θεματικά δωμάτια του Athens Clue. Υπάρχουνακόμα το John Monroe, όπου μια ομάδα λύνει γρίφους προκειμένου να εντοπίσει τον ένοχο πίσω από τη δολοφονία ενός ντετέκτιβ, το Lost Statues of Knossos με κεντρικό ήρωα τον εξαφανισμένο αρχαιολόγο Τζακ Τρέιβις και το Lev Pasted Laboratory με τον μυστηριώδη γιατρό Lev Pasted, όπου κάθε παρέα προσπαθεί να ανακαλύψει την πραγματική ταυτότητα του ήρωα μέσα από πέντε διαθέσιμα δείγματα αίματος.