Με εξώδικο απάντησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εφοριακών στο διαφημιστικό σποτ εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με τον εξομολόγο, το οποίο προβάλλεται αυτή την περίοδο.

Στο τηλεοπτικό σποτ ένας επιχειρηματίας πηγαίνει στον εξομολόγο του, ζητώντας άφεση αμαρτιών επειδή «λάδωσε» έναν εφοριακό.

Το χιουμοριστικό σενάριο δεν άρεσε στους εφοριακούς, οι οποίοι θεώρησαν ότι το τηλεοπτικό σποτ «προσβάλλει το κύρος των υπηρεσιών» των ΔΟΥ και «την αξιοπρέπεια των εργαζομένων σε αυτές».

Και προσθέτει ότι η εταιρεία για να προαγάγει τα προϊόντα της, επέλεξε «να θυσιάσει στο βωμό του όπου κέρδους της την αξιοπρέπεια των παιδιών και των οικογενειών μας».

Ο επιχειρηματίας της διαφήμισης «παραδέχεται» ότι προσέλαβε γιο εφοριακού «για να αποφύγει τον έλεγχο για παράνομη παρακράτηση ΦΠΑ», αναφέρουν οι εφοριακοί.

Τονίζουν, μάλιστα, ότι με τη διαφήμιση «τελείται το έγκλημα της δημόσιας διέγερσης στη διάπραξη εγκληματικών πράξεων της ενεργητικής δωροδοκίας και της φοροδιαφυγής».

Μάλιστα, προχώρησαν ακόμα παρακάτω: Ζήτησαν «τη διακοπή της σύμβασης με τη συγκεκριμένη εταιρεία για τα εκατοντάδες υπηρεσιακά κινητά τηλέφωνα».

«Το κύρος των υπηρεσιών μας είναι αδιαπραγμάτευτο» καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΟΕ-ΔΟΥ.

Από την πλευρά της, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Wind απέσυρε τη σκηνή από τη διαφήμιση, λέγοντας ότι το σποτ δεν είχε στόχο να θίξει τους εφοριακούς. «Η διαφήμισή μας βασίστηκε αποκλειστικά στη σάτιρα» ανέφερε η εταιρεία.

Μιλώντας στην εφημερίδα Το Έθνος, ο ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης που πρωταγωνιστεί στο σποτ, είπε ότι «οι εφοριακοί θα πρέπει να επιδείξουν κάποιο χιούμορ».