Για δέκα χρόνια εργάστηκε σε πολυεθνικές εταιρείες στον χώρο του μάρκετινγκ, σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Μέχρι που πριν από περίπου ενάμιση χρόνο ο Γιάννης Μπρούστας διαπίστωσε ότι υπήρχαν κλάδοι της τεχνολογίας, ειδικά για κινητές συσκευές, που δεν είχαν αναπτυχθεί. Μία από αυτές ήταν και η δυνατότητα να δει ο χρήστης στην οθόνη της συσκευής του τα βίντεο που τον ενδιαφέρουν.

Ετσι γεννήθηκε το RABT. Μαζί με τον Γιώργο Λέντζα και τον Λεωνίδα Γαρύφαλλο δημιούργησαν μία εφαρμογή με προσωποποιημένες λίστες βίντεο για κάθε χρήστη. «Συλλέγουμε δεδομένα από τον ίδιο τον χρήστη αφού του ζητάμε να μας απαντήσει τι είδους βίντεο του αρέσουν. Ετσι, είμαστε σε θέση να του παρέχουμε αυτά που τον ενδιαφέρουν» εξηγεί ο Γιάννης. Οι χρήστες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε οκτώ κατηγορίες βίντεο, μεταξύ των οποίων είναι τα ενημερωτικά, τα αθλητικά αλλά και τα ταξιδιωτικά.

Από τον περασμένο Απρίλιο, οι χρήστες iPhone και iPad που κατέβασαν την εφαρμογή είναι μερικές χιλιάδες. Ηδη η εταιρεία έχει δύο γραφεία, ένα στη Νέα Υόρκη και ένα στην Αθήνα, το οποίο έχει πέντε άτομα προσωπικό. Ο Γιάννης χρειάστηκε να μετακομίσει μόνιμα στην αμερικανική πόλη καθώς «όταν θέλεις να μπεις στην αμερικανική αγορά –που αντιπροσωπεύει το 60% της παγκόσμιας αγοράς χρήσης βίντεο –πρέπει να βρίσκεσαι εδώ».