Επιβεβαιώνει τη λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αγοράς η εξαγγελία της Ryanair για την εντονότερη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.

Αυτό απαντά με ανακοίνωσή της η Aegean Airlines – μετά και τη συνένωση της με την Ολυμπιακή – στην κριτική περί μονοπωλίου από την ελληνική εταιρεία, που άσκησε την Τρίτη από την Αθήνα ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν.

Μάλιστα, η εταιρία επισημαίνει ότι η εταιρεία έχει ρίξει στην αγορά οικονομικούς ναύλους, που έχουν βελτιώσει το κόστος του εισιτηρίου για τον έλληνα καταναλωτή.

«Η σημερινή ανακοίνωση της Ryanair που αφορά τη δημιουργία βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το επιβεβαιώνει.

»Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που η συνένωση δυνάμεων των δύο ελληνικών αερομεταφορέων, της Aegean με την Olympic Air, ήταν απαραίτητη ώστε να δημιουργηθούν οι οικονομίες κλίμακας, για την αποτελεσματική λειτουργία και ανάπτυξη ενός ελληνικού αερομεταφορέα, που θα εκπροσωπήσει επάξια τη χώρα μας σε αυτή την κοινή ευρωπαϊκή αγορά.

»Σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της συνένωσης, διαθέτουμε πλέον και τα ποσοτικά εχέγγυα για να ανταγωνιστούμε και να αναπτυχθούμε περαιτέρω» σημειώνει η Aegean.

«Είναι επίσης πολύ θετικό ότι η σταθεροποίηση της χώρας μας και η σημαντική ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος, την καθιστούν πλέον πιο ελκυστική για επιπλέον δραστηριοποίηση ξένων αερομεταφορέων.

»Η Aegean έχει επενδύσει πολύ πριν και συστηματικά τα τελευταία 4 χρόνια, με 8 βάσεις στο κέντρο και στην περιφέρεια της χώρας και έχει συμβάλει καθοριστικά σε πολύ δύσκολες εποχές στην στήριξη και ανάπτυξη του τουρισμού» συνεχίζει.

«Παράλληλα, τόσο πριν όσο και μετά τη συνένωση με την Olympic Air, η Aegean έχει προσφέρει νέες πολιτικές χαμηλότερων ναύλων, όπως τις GoLight και Flex, που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2013.

»Οι πρωτοβουλίες αυτές βελτίωσαν σημαντικά το κόστος εισιτηρίου για τον έλληνα καταναλωτή, τόσο στα κύρια δρομολόγια εσωτερικού, όσο και στις μικρές άγονες γραμμές» επισημαίνει η Aegean.

«Άλλωστε, για τον λόγο αυτό, η σωρευτική κίνηση των δύο εταιρειών στο εσωτερικό παρουσίασε σημαντική αύξηση 15% το δίμηνο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια συνεχούς ύφεσης και μείωσης.

»Οι καταναλωτές το ξέρουν και το νιώθουν ήδη. Συνεχίζουμε δυναμικά με τα νέα δρομολόγια που έχουμε ανακοινώσει, έχοντας συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις φέρνοντας νέα οφέλη τόσο στους επιβάτες μας, όσο και στην οργάνωση και το προϊόν της εταιρείας μας» καταλήγει.