Στην πραγματικότητα, το νέο Ελντοράντο της διαφήμισης δεν είναι και τόσο «νέο». Τις πρώτες ρίζες του brand content μπορεί να τις βρει κανείς στις Ηνωμένες Πολιτείες της δεκαετίας του 1920, όταν το ραδιόφωνο αναζητούσε απεγνωσμένα διαφημιστές για να αυξήσει την ακροαματικότητα και τα κέρδη του. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί κατάφεραν να πείσουν τις μεγάλες σαπουνοβιομηχανίες να επιχορηγήσουν τις πρώτες ραδιοφωνικές σειρές διαφημίζοντας οικιακά είδη (σαπούνια και απορρυπαντικά), δεδομένου ότι οι περισσότερες γυναίκες δεν εργάζονταν τότε. Το 1933, η Procter & Gamble ήταν χορηγός της πρώτης καθημερινής δραματικής σειράς στο ραδιόφωνο. Μερικά χρόνια αργότερα, τη δεκαετία του 1950, ακολούθησε και η Palmolive. Αμφότερες, Procter & Gamble και Palmolive, ήταν χορηγοί, αλλά και παραγωγοί των πρώτων δραματικών σειρών για την τηλεόραση. Κάπως έτσι γεννήθηκε ο όρος σαπουνόπερα. Ακόμη και τότε, οι μάρκες αισθάνονταν την ανάγκη να βρουν μια άλλη διέξοδο από την παραδοσιακή διαφήμιση, προκειμένου να διαφοροποιηθούν και να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με το χαμηλότερο κόστος παραγωγής.