Σε συζητήσεις με τη Microsoft του Μπιλ Γκέιτς, βρίσκεται η Ρεάλ Μαδρίτης, προκειμένου να μετονομάσει την ιστορική έδρα της, το «Σαντιάγκο Μπερναμπέου», βαπτίζοντάς το με το όνομα του αμερικανικού κολοσσού της τεχνολογίας.

Ο πρόεδρος του ισπανικού συλλόγου Φλορεντίνο Πέρεθ πρόσφατα παραδέχθηκε ότι οι Μαδριλένοι αναζητούσαν χορηγό για το μεγαλειώδες «Μπερναμπέου» το οποίο ανακαινίζεται και όπως όλα δείχνουν θα αναβαπτιστεί. Η Microsoft επιβεβαίωσε την Τετάρτη ότι υπάρχουν συζητήσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές.

«Εχουμε μια εξαιρετική σχέση με τη Ρεάλ και πρόσφατα υπογράψαμε μια συμφωνία με το ίδρυμά της», τόνισε χαρακτηριστικά η πρόεδρος της ισπανικής Microsoft, Μαρία Γκαράνια, προσθέτοντας πως «προς το παρόν, συζητείται απλά η πιθανότατα μετονομασίας του γηπέδου».

Πριν από λίγες ημέρες η εφημερίδα El Confidential αποκάλυψε τις επαφές των Μερένγκες με τη Microsoft για το συγκεκριμένο ζήτημα και το περιοδικό Forbes υπολόγισε ότι ο ισπανικός σύλλογος θα μπορεί να αποκομίσει ως και 10 εκατ. ευρώ ετησίως από μια τέτοια συμφωνία ονοματοδοσίας του γηπέδου του.

Δεν θα είναι άλλωστε ο πρώτος. Το 2011 η Μάντσεστερ Σίτι υπέγραψε μια κολοσσιαία συμφωνία για τη χορηγία της φανέλας και την ονομασία του γηπέδου της με την Etihad Airways – το τίμημα ήταν 600 εκατ. δολάρια ως το 2021. Το 2012 η Αρσεναλ υπέγραψε με την Emirates πενταετή συμφωνία ύψους 240 εκατ. δολαρίων.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε μια ξεχωριστή επιχειρηματική κίνηση ο ιδρυτής της Microsoft, ο Μπιλ Γκέιτς, προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση σε ισπανική κατασκευαστική εταιρεία, την Fomento de Construcciones y Contratas, της οποίας έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος.

Το «Σαντιάγκο Μπερναμπέου», το οποίο άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες του 1947, ως «Nuevo Estadio Chamartín» από τη συνοικία της Μαδρίτης όπου βρίσκεται, πήρε το όνομά του από τον ιστορικό πρόεδρο της Ρεάλ Μαδρίτης το 1955 και είναι το τρίτο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ευρώπης, μετά το θρυλικό «Γουέμπλεϊ» του Λονδίνου και το περίφημο «Καμπ Νου» της Βαρκελώνης.