Εκείνος είχε ως αξίωμά του την «απλή γραμμή στον χώρο». Οι αναρίθμητοι πιστοί φίλοι της δουλειάς του δεν αποχωρίζονταν την καρέκλα που δημιούργησε και κατατάχθηκε γρήγορα στις κλασικές και βασιζόταν σε ένα απλό πλαίσιο από αλουμίνιο που αγκάλιαζε το κάθισμα και το έδενε τόσο κατασκευαστικά όσο και οπτικά. Και συγκλονισμένοι άκουσαν την είδηση ότι ο σχεδιαστής της δημοφιλούς καρέκλας γραφείου που είχε πάρει το όνομά του –ο 83χρονος Τσαρλς Πόλοκ –βρέθηκε νεκρός από άγνωστη αιτία στο σπίτι του στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, το οποίο και τυλίχθηκε στις φλόγες.

Η διάσημη καρέκλα του Τσαρλς Πόλοκ από το 1963 που κυκλοφόρησε έχει εκτεθεί από το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης και το Λούβρο στο Παρίσι, ενώ οι νεότεροι τη γνώρισαν μέσω της τηλεοπτικής σειράς «Mad Men» που εκτυλίσσεται στα τέλη της δεκαετίας του ’60.

Πολύτιμο κομμάτι σε μεγάλες συλλογές, η καρέκλα του Τσαρλς Πόλοκ δεν ήταν απλώς ένα κάθισμα. «Είναι σαν γλυπτό», έλεγε ο ίδιος. «Ολα ξεκινούν από μια σκέψη, μετά γίνονται ιδέα, κάτι που μπορεί να σκέφτομαι για χρόνια. Οταν έρθει η σωστή στιγμή, την εκφράζω στο χαρτί συνήθως με μια απλή γραμμή στον χώρο. Τελικά, παίρνει σχήμα».

Ο Τσαρλς Πόλοκ κρατούσε πάντα χαμηλό προφίλ σε αντίθεση με τους συναδέλφους του σχεδιαστές της δεκαετίας του ’80 που έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας, γι’ αυτό και έχει χαρακτηριστεί ως «αντι-Φιλίπ Σταρκ».