H νέα 458 Speciale αποτελεί την αεροδυναμικότερη Ferrari όλων των εποχών και διαθέτει τον αποδοτικότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα που τοποθετήθηκε ποτέ σε μοντέλο παραγωγής

Αρκετοί μεγάλοι αυτοκινητοκατασκευαστές έχουν χάσει τον ύπνο τους εξαιτίας της κρίσης, όμως οι μάρκες πολυτελείας και υψηλού γοήτρου βλέπουν τις δουλειές τους να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο. Ιδιαίτερα η Ferrari σπάει το ένα ρεκόρ κερδοφορίας μετά το άλλο, το όνομά της αποτελεί πλέον και με τη βούλα το πολυτιμότερο brand name σε όλον τον κόσμο και φέτος θα μειώσει λίγο την παραγωγή της, συνειδητά όμως για να δημιουργεί μια τεχνητή έλλειψη στην αγορά και να κρατά ψηλά τις τιμές των –έτσι κι αλλιώς πανάκριβων –μοντέλων της.

Οι Ιταλοί όχι μόνο δεν ξαποσταίνουν στις δάφνες τους, αλλά θα παρουσιάσουν στην έκθεση της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου) ένα εντελώς νέο, ασυμβίβαστο σπορ μοντέλο που θα σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Η Ferrari 458 Speciale βασίζεται μεν στις ήδη υπάρχουσες 458 Italia και Spider, αναβαθμίστηκε όμως σε πολλαπλά επίπεδα και αναδεικνύεται σε κορυφαίο μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς.

Ο V8 κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 4,5 λίτρων αποδίδει πλέον 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ., δηλαδή 135 άλογα ανά λίτρο κυβισμού. Πρόκειται, σύμφωνα με τη Ferrari, για την υψηλότερη απόδοση ανά λίτρο ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα σε μοντέλο παραγωγής. Στην πράξη ισοδυναμεί με καυτές επιδόσεις, καθώς το διθέσιο μοντέλο επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόνο 3″0, ενώ σε 9″1 έχει πιάσει τα 200 χλμ./ώρα. Πάντως η ιταλική μάρκα δεν κάνει προς το παρόν καμία αναφορά για τελική ταχύτητα, μπορούμε όμως να υποθέσουμε ότι θα κυμαίνεται σε δυσθεώρητα υψηλά επίπεδα. Για να τιθασεύσει ο οδηγός όλη αυτή τη δύναμη εφοδιάστηκε η 458 Speciale με κινούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα στη μάσκα και στο πίσω μέρος της, ενώ καμία άλλη Ferrari δεν διαθέτει τόσο χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Χάρη μάλιστα στο πρωτοποριακό σύστημα SSC μπορεί να κινηθεί η 458 Speciale γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της εταιρείας.

Αλλο ένα ρεκόρ για το εντυπωσιακό μοντέλο με τον κινητήρα πίσω από… βιτρίνα και με άγνωστη προς το παρόν τιμή αγοράς.