Το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας η Κάθριν Μίντλτον έφερε στον κόσμο τον γιο της και η φρενίτιδα για το «υψηλό» μωρό απλώθηκε όχι μόνο στη Γηραιά Αλβιώνα, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στα σιντριβάνια της Πλατείας Τραφάλγκαρ το νερό έγινε μπλε (όχι βέβαια από θαύμα αλλά με τη βοήθεια των προβολέων), ενώ η γέφυρα Τower Βridge «λούστηκε» στα γαλάζια χρώματα. Την ίδια απόχρωση απέκτησαν τα δύο σύμβολα της σύνδεσης του Καναδά με το βρετανικό στέμμα, οι καταρράκτες του Νιαγάρα και ο πύργος στο Τορόντο.

Πίσω στο Λονδίνο, στον Πύργο Τηλεπικοινωνιών περνούσε συνεχώς το μήνυμα «Είναι αγόρι», ενώ στους φωτεινούς πίνακες της Πλατείας Πικαντίλι έπαιζε η είδηση της γέννησης του πρίγκιπα του Κέμπριτζ. Μέχρι και το μότο διαφημιστικής καταχώρισης άλλαξε παροτρύνοντας τους περαστικούς να μοιραστούν αναψυκτικό με την Κέιτ.

Αν και σύμφωνα με διαδικτυακές ψηφοφορίες το 90% των Βρετανών δεν συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις για τη γέννηση του νέου μέλους της βασιλικής οικογένειας και το 83% δεν αγόρασε κάποιο σχετικό σουβενίρ, όσοι το έκαναν ξόδεψαν αρκετά χρήματα. Η οικονομία της χώρας θα πάρει τα πάνω της, με τα συνολικά κέρδη να ανέρχονται στα 580 εκατ. ευρώ. Μόνο για τα υπαίθρια πάρτι δαπανήθηκαν 101 εκατ. ευρώ, ενώ η βιομηχανία των αναμνηστικών αποκόμισε 93 εκατ. Ακόμα, από τις πωλήσεις σχετικών βιβλίων και DVD οι έμποροι εισέπραξαν 89 εκατ. ευρώ.

Καλά ήταν τα νέα και για τους μπούκερ, γιατί από τα στοιχήματα για τα βασιλικά γεννητούρια έβαλαν στην τσέπη 1,4 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, τα δελτία που κατατέθηκαν αυξήθηκαν κατά 30% μετά την εισαγωγή της δούκισσας στο μαιευτήριο.

Το γαλάζιο πουά φόρεμα της σχεδιάστριας Τζένι Πάκχαμ που φόρεσε η Κάθριν Μίντλτον κατά την έξοδό της από το νοσοκομείο St Mary’s ξεπούλησε μέσα σε λίγες ώρες, παρότι κοστίζει 1.200 ευρώ. Ο ιστότοπός της μάλιστα κράσαρε, αναγκάζοντάς την να ανακοινώσει ότι πλέον το ρούχο θα διατίθεται μόνο από τις μπουτίκ της.

Οι πιο υπερβολικές αντιδράσεις καταγράφθηκαν στην επαρχία του Ηνωμένου Βασιλείου. Στο Φορτ Σεντ Τζορτζ του Κέμπριτζ, ιδιοκτήτης παμπ που επισκέπτονταν τακτικά οι δούκες, ξεχώρισε μία θέση για το μωρό βάζοντας πάνω και σχετική πλακέτα. Ακόμα, ο Ντομένικο Κρόλα, ιδιοκτήτης ιταλικού εστιατορίου στη Γλασκώβη, λάνσαρε πίτσα με τα πρόσωπα της τριμελούς πλέον οικογένειας του Γουίλιαμ και της Κάθριν. Τέλος, πρόσκοποι από την περιοχή της λίμνης Ουέντερμιρ έστειλαν στην Κάθριν έναν μάρσιπο με τα σήματά τους, μια και το καλοκαίρι είχε εργαστεί μαζί τους εθελοντικά.

Από τη βασιλική αναμπουμπούλα επωφελήθηκαν και οι χάκερ. Δεκάδες υπολογιστές προσβλήθηκαν από ιό που κρυβόταν μέσα σε mail που υποσχόταν όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τη γέννα.