Το μετρό πιάνει επιτέλους Ελληνικό! Ενα έργο που καθυστέρησε  πολύ, ολοκληρώνεται την Παρασκευή 26 Ιουλίου, καθώς - εκτός σοβαρού απροόπτου - την ημέρα αυτή αναμένεται να γίνουν τα εγκαίνια της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό προς τα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας. Από την επομένη το πρωί (Σάββατο 27 Ιουλίου), το επιβατικό κοινό της Αθήνας που χρησιμοποιεί το μετρό, θα φτάνει στο Ελληνικό από το Σύνταγμα μέσα σε 14 λεπτά, έχοντας στη διάθεσή του τέσσερις νέους σταθμούς: της Ηλιούπολης, του Αλίμου, της Αργυρούπολης και του Ελληνικού.
Με τη νέα επέκταση εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται καθημερινά επιπλέον 80.000 επιβάτες, γεγονός που σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους θα συμβάλει ουσιαστικά στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Πάντως, μέχρι στιγμής δεν έχουν εξασφαλιστεί χώροι στάθμευσης γύρω από τους νέους σταθμούς και κυρίως στον σταθμό του Ελληνικού, ο οποίος θα είναι τερματικός και αναμένεται να υποδέχεται καθημερινά τους περισσότερους επιβάτες.
Υπενθυμίζεται ότι η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 2 του μετρό προς το Ελληνικό, μήκους 5,5 χλμ., έχει ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011, αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η Siemens, η εταιρεία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του μετρό.
Και οι τέσσερις σταθμοί, οι οποίοι ολοκληρώθηκαν πριν από δύο χρόνια, βρίσκονται κατά μήκος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους - εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου.
Το τραμ. Ταυτόχρονα με τη λειτουργία των νέων σταθμών της επέκτασης προς το Ελληνικό, αναμένεται να λειτουργήσει και η επέκταση της γραμμής του τραμ μέχρι τον σταθμό του Ελληνικού. Μέσω της επέκτασης αυτής, το τραμ θα συνδέει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με το παραλιακό μέτωπο, από το ύψος του Αγίου Κοσμά έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) και αργότερα (από το 2015) έως το λιμάνι του Πειραιά.     
Οι άλλες επεκτάσεις. Στο μεταξύ, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του έβδομου και τελευταίου σταθμού μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στον Δήμο Χαϊδαρίου. Παράλληλα, τους επόμενους μήνες θα αρχίσουν οι εργασίες για την επέκταση της γραμμής από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά με κατάληξη στο κέντρο της πόλης, ενώ η εταιρεία Αττικό Μετρό αναζητά τρόπους χρηματοδότησης για την έναρξη των προκαταρκτικών έργων κατασκευής της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του μετρό που θα συνδέει το Γαλάτσι με το Μαρούσι μέσω των πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου.  
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από