Στους διαγωνισμούς ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων, του Ελευθέριος Βενιζέλος και της Εγνατίας Οδού, δηλώνει ότι θα συμμετάσχει ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος της Vinci. Την ίδια στιγμή, αποφασισμένη να διεκδικήσει τα νέα έργα επέκτασης του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και τη συντήρηση του τροχαίου υλικού είναι η Alstom, έτοιμη να κατακτήσει ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό στη διεθνή αγορά ξυριστικών ειδών εμφανίζεται η ελληνική θυγατρική της γαλλικής BIC και ως κόμβο για μεγαλύτερες εξαγωγές σε ακόμη περισσότερες χώρες βλέπει την Ελλάδα η γαλλική Lafarge μέσω της ΑΓΕΤ. Τιμολόγια για οικιακούς καταναλωτές στις μεσαίες και χαμηλές κατηγορίες ετοιμάζει η Elpedison, νέα φάρμακα προτίθεται να εισαγάγει στην ελληνική αγορά η Sanofi, ευκαιρίες στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά βλέπει η ΑΧΑ και ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά λιπαντικών ετοιμάζει η Total. Οκτώ επικεφαλής μεγάλων γαλλικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα μιλούν στα «ΝΕΑ» με αφορμή την επίσκεψη Ολάντ και περιγράφουν ποιοι είναι οι τομείς του άμεσου ενδιαφέροντός τους και πώς πρόκειται να κινηθούν στο αμέσως επόμενο διάστημα. Και όλα αυτά στον απόηχο των πληροφοριών που είδαν την περασμένη εβδομάδα το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τις οποίες οι Suez και Veolia ενδιαφέρονται για τις ΕΥΑΘ & ΕΥΔΑΠ, η PMU (γαλλικές ιπποδρομίες) για τον ΟΔΙΕ, η SNCF (γαλλικά τρένα) για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η EDF για τη ΔΕΗ, οι Bouygues και Vinci για το αεροδρόμιο στο Καστέλλι της Κρήτης κ.ά. Παράλληλα, ο Πρωθυπουργός φέρεται να ζήτησε από την πλευρά Ολάντ τη γαλλική παρουσία στον διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της ΔΕΠΑ, μια από τις σημαντικότερες εν εξελίξει αποκρατικοποιήσεις του ελληνικού προγράμματος. Κίνηση που φωτογραφίζει την Edisοn, τη μοναδική γαλλικών συμφερόντων εταιρεία (ανήκει στην EDF) που έχει δυνατότητα να συμμετέχει μέσω κάποιας σύμπραξης στην τελική φάση του διαγωνισμού.