Ο Πιερ Καρντέν έκανε επενδύσεις στην Κίνα, έχοντας δώσει το όνομά του σε οτιδήποτε καταναλώνεται, από ρούχα και αξεσουάρ μέχρι σάλτσες και κονσέρβες με καβούρια. Χάρη στην Κίνα πρόσθεσε τα πολλά μηδενικά στα εισοδήματά του και πήρε παράταση ως μετρ της γαλλικής μόδας.

Με το κύρος του θρυλικού και πασίγνωστου ονόματός του, ο Πιερ Καρντέν ξεπέρασε τα προσκόμματα της κριτικής των εντύπων της μόδας και αρνήθηκε να εμπλακεί στην τακτική των δημοσίων σχέσεων και διαφημιστικής προβολής από τα μίντια. Αλλωστε είχε εντοπίσει εγκαίρως τη στροφή της μόδας από έκφραση του ντιζάιν σε εμπορική δραστηριότητα, τονίζοντας ότι ο διεθνής χαρακτήρας κόστισε στη μόδα το ιδιαίτερο ύφος της. Αλλά και γιατί βλέπει ότι η μόδα παράγινε διεθνής και χωρίς ιδιαίτερο ύφος.