Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ, συνολικής επένδυσης 60 εκατ. ευρώ, του ομίλου Φουρλή στη Σόφια, το οποίο άρχισε να λειτουργεί στα τέλη Σεπτεμβρίου, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην άυξηση των πωλήσεων του ομίλου και δη αυτών που προέρχονται από το εξωτερικό. Προς την κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει το νέο σήμα New Look που προωθεί ο όμιλος σε Ρουμανία (λειτουργούν ήδη τέσσερα καταστήματα) και Βουλγαρία, αλλά και η εξαγορά του 75% της Intersport στην Τουρκία. Μάλιστα, τα αθλητικά είδη του ομίλου εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων 18% στο εννεάμηνο του 2011. Σήμερα, μόλις το 10% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου Φουρλή, που διαμορφώθηκαν σε 314,3 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, προέρχεται από το εξωτερικό, αλλά αναμένεται να φτάσει στο 50% τα επόμενα πέντε με επτά χρόνια. Στην αύξηση αυτή θα συμβάλει η ανέγερση εμπορικού κέντρου στη Σόφια, δίπλα στο ΙΚΕΑ, από τον όμιλο Φουρλή και τη Δαναός (εταιρεία συμφερόντων του εφοπλιστή κ. Κούστα), συνολικής επένδυσης 80 εκατ. ευρώ. Εξάλλου, η διοίκηση του ομίλου σχεδιάζει τη δημιουργία ενός ή δύο ακόμη ΙΚΕΑ στη Βουλγαρία μετά το 2013 καθώς το 2012 δεν θα προχωρήσει σε επενδυτικές κινήσεις. «Παρά το αρνητικό κλίμα, έχουμε διπλασιάσει τις επενδύσεις, δίνοντας έμφαση και στην επέκταση του ομίλου στο εξωτερικό», λέει ο Απόστολος Πεταλάς, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Φουρλή.