Μεγάλα καράβια, λένε, μεγάλες φουρτούνες. Ομως υπάρχουν πέντε λόγοι, με σημαντικότερο την κατασκευή γηπέδου στην καρδιά της Αθήνας, στον Βοτανικό, που έχει μπροστά του ο σύλλογος, που μπορούν να εκτοξεύσουν τον Παναθηναϊκό! Παλαιά μελέτη της IMG (εξειδικευμένη αγγλική εταιρεία), η οποία ακόμη και να αναθεωρηθεί προς τα κάτω, κάτι λογικό με τα τωρινά οικονομικά δεδομένα, είχε δείξει ότι το γήπεδο μπορεί να φέρει έσοδα 38 εκατ. ευρώ ετησίως. Το brand name του συλλόγου και το πρεστίζ του ΠΑΟ μπορούν να ανοίξουν πόρτες και για άλλα επιχειρηματικά συμφέροντα των επενδυτών. Αρχικά και υπό όρους που αφορούν τις υποχρεώσεις της ΓΗΠΕΛ (εταιρεία για το γήπεδο στον Ελαιώνα) εμφανίστηκε έτοιμος να πάρει τα ηνία ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος Ανδρέας Βγενόπουλος, ωστόσο θεώρησε ότι δεν πήρε τις εγγυήσεις που ήθελε από τον Τζίγγερ και δεν προχώρησε. Από εκεί και πέρα την εμφάνισή τους έκαναν κατά σειρά o Σαουδάραβας Σουλτάν αλ Σαούντ και οι επενδυτικές εταιρείες Arboris Capital και Αxiom Capital.

ΓΗΠΕΔΟ (δωρεάν ο χώρος του Βοτανικού). Ενας σύλλογος σαν τον Παναθηναϊκό χωρίς δικό του γήπεδο έχει ταβάνι. Ειδικά η περίπτωση του Τριφυλλιού, που μέσω του ανταποδοτικού οφέλους από τη διπλή ανάπλαση στη Λεωφόρο παίρνει έκταση στον Βοτανικό, θεωρείται προνομιακή. Οι μελέτες είναι ήδη πληρωμένες, έχουν βγει οι άδειες και εφόσον γίνει η σύμβαση από τον Δήμο Αθηναίων και ψηφιστεί το Προεδρικό Διάταγμα, ακόμη και σε λίγους μήνες μπορεί το χτίσιμο να αρχίσει. Χρειάζονται περίπου 90 εκατ. ευρώ για να δημιουργηθεί ένα από τα καλύτερα γήπεδα στην Ευρώπη.

BRAND NAME: Ο Παναθηναϊκός έχει καταφέρει να φτιάξει ένα πολύ δυνατό όνομα στο εξωτερικό, λόγω των επιτυχιών του στο Κύπελλο Πρωταθλητριών. Κορυφαία στιγμή βέβαια η συμμετοχή του στον τελικό στο Γουέμπλεϊ το 1971. Συχνά αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ ήταν ο πρώτος σύλλογος που είχε πάρει μέρος σε αυτή την κορυφαία διοργάνωση στο πειραματικό στάδιο. Το «Ελλάς, Ευρώπη, Παναθηναϊκός» είναι το σύνθημα που τον χαρακτηρίζει.

ΕΣΟΔΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ: Τα ποσά που μπορεί να αποκομίσει κάποιος από τις συμμετοχές τόσο στο Τσάμπιονς Λιγκ όσο και στο Γιουρόπα Λιγκ είναι τεράστια. Την περίοδο 2010-11 που ο Παναθηναϊκός έκανε κακή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ έβαλε στο ταμείο του το ποσό των 22.370.000 ευρώ! Εφέτος ήταν η χειρότερή του σεζόν καθώς έμεινε από Αύγουστο μήνα εκτός Ευρώπης.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΟΧΕΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ: Ασφαλώς θα πρέπει να μπουν με το «καλημέρα» στον σύλλογο κάποια εκατομμύρια ευρώ για να βγει η χρονιά, όμως δεν παύει να αποτελεί θέλγητρο ότι ο μεγαλομέτοχος παραχωρεί δωρεάν το 54,7% των μετοχών. Ασφαλώς υπάρχουν και χρέη, όμως αυτό συμβαίνει σε πολλούς συλλόγους και επιχειρήσεις.

ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: Είναι ένας από τους δύο συλλόγους, μαζί με τον Ολυμπιακό, που έχουν τους περισσότερους φίλους στην Ελλάδα. Οταν υπάρχει ηρεμία διοικητικά και αισιόδοξο κλίμα γεμίζει το Ολυμπιακό Στάδιο ακόμη και σε διεθνή φιλικά παιχνίδια! Είναι από τους πρωτοπόρους συλλόγους: τόσο στο θέμα του γηπέδου στη Λεωφόρο όσο και με τις εγκαταστάσεις στην Παιανία (που ανήκουν στους Βαρδινογιάννηδες), ακόμη και με την πολυμετοχικότητα.