Οι αποφάσεις για τη συμμετοχή τους στην απεργία αναμένεται να οριστικοποιηθούν σήμερα.

Ωστόσο, η κατάσταση στις μετακινήσεις αναμένεται να είναι χειρότερη την ερχόμενη εβδομάδα, καθώς ήδη οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αποφάσισαν να συμμετέχουν τα μέλη τους στην απεργία, γεγονός που σημαίνει ότι τα αεροδρόμια θα νεκρώσουν για 48 ώρες.

Επίσης, οι μηχανοδηγοί και οι ηλεκτροδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης) εξήγγειλαν τριήμερη απεργία για τις 18,19 και 20 Οκτωβρίου, η οποία κρίθηκε χτες νόμιμη από το Πρωτοδικείο Πειραιά. Αυτό σημαίνει ότι για τρεις ημέρες θα μείνουν ακινητοποιημένοι όχι μόνο οι συρμοί του ΟΣΕ, αλλά και του προαστιακού σιδηροδρόμου, ενώ δεν θα εκτελούνται και τα δρομολόγια του μετρό προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Χειρόφρενο, την ερχόμενη Τετάρτη 19 Οκτωβρίου αναμένεται να τραβήξουν και τα ταξί, ενώ με 48ωρη απεργία, η οποία θα μετατραπεί σε διαρκείας με τον κίνδυνο να υποβληθεί ξανά η χώρα στο μαρτύριο της …σταγόνας, απειλούν και οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. σε περίπτωση που το νομοσχέδιο για την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου κατατεθεί στη Βουλή, στη μορφή στην οποία παρουσιάστηκε.

Η κινητοποίηση μάλιστα, όπως σημειώνουν εκπρόσωποι των μεταφορέων θα είναι κοινή με τους αυτοκινητιστές ταξί και πιθανότατα θα ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα καθώς αναμένεται σύντομα η κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή. «Έχουμε ήδη πάρει απόφαση για 48ωρη απεργία που θα ξεκινήσει αμέσως μόλις κατατεθεί το νομοσχέδιο, η οποία αν χρειαστεί θα μετατραπεί σε διαρκείας» λέει ο πρόεδρος των ιδιοκτητών βυτιοφόρων Δ.Χ., Γιώργος Τσάμος.

Οι μεταφορείς, από τους οποίους το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε προχθές να υποβάλουν γραπτώς τις θέσεις τους, έστειλαν έγγραφο στο υπουργείο ζητώντας περισσότερο χρόνο, αφού, όπως λένε, δεν μπορεί να τους ζητείται σε 24 ώρες να σχολιάσουν 29 διατάξεις.