Οι τραγουδιστές της όπερας, Ματίας Λινκ και Ιλντιγκο Ραϊµόντι, στη διάρκεια πρόβας ενόψει του ανεβάσµατος του έργου «Cardillac» στην Κρατική Οπερα της Βιέννης. Η σκηνοθεσία – του Ερικ Μπέχτολφ – κινείται στο πλαίσιο µιας ευδιάκριτης νέας τάσης να γίνει η όπερα πιο… θεαµατική. Σε πρόσφατο «Ντον Τζιοβάνι», στο Φεστιβάλ του Ζάλτσµπουργκ – αλλά και στη «Λούλου» στο ίδιο φεστιβάλ – δεν έλειψαν ακόµα και οι σεξουαλικές σκηνές. Οπως και τώρα, στην όπερα «Cardillac» οι τραγουδιστές επιδίδονται και αυτοί στο σεξ. Για πρώτη φορά η όπερα αυτή είχε ανέβει στην Κρατική Οπερα της Δρέσδης το 1926.

Ο δηµιουργός της Πάουλ Χίντεµιτ, από τους σηµαντικότερους γερµανούς συνθέτες του πρώτου µισού του 20ού αιώνα, είχε µπει στο µάτι ορισµένων ναζί – αν και όχι όλων. Ο Γκέµπελς τον είχε αποκαλέσει «ατονικό θορυβοποιό». Αυτός, παρ’ όλο που συνεργάστηκε κατά καιρούς µαζί τους, θεωρείται ότι είχε αντιναζιστικές πεποιθήσεις.

Εν τέλει έφυγε από τη Γερµανία το 1938 για την Ελβετία και αργότερα για τις ΗΠΑ.