Ο Τύπος είναι «θνήσκον είδος» παρατηρούν με απόγνωση οι εφημεριδάδες ανά την υφήλιο. Και στρέφουν το βλέμμα τους στο Διαδίκτυο. Στη χώρα των Ινδών όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Σε αντίθεση με την «Guardian», φερ΄ ειπείν, οι εφημερίδες εκεί είναι κερδοφόρες. Από το 2005 ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 44%. Σήμερα φτάνουν τις 2.700. Πέρυσι η διαφήμιση αυξήθηκε κατά 30%. Επίσης αυξάνονται συνεχώς οι αναγνώστες.

Οταν ένα φύλλο κοστίζει περίπου 4 ρουπίες- δηλαδή 0,09 δολάρια- κανείς δεν μπορεί να αγοράσει μόνο μια. Οι «Τimes» της Ινδίας είναι η αγγλόφωνη εφημερίδα με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία παγκοσμίως: 4 εκατ. φύλλα. Και η δυναμική τής εν λόγω αγοράς; Τεράστια. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως προς το παρόν μόλις 200 εκατ. Ινδοί διαβάζουν εφημερίδες κάθε μέρα. Μένουν δηλαδή περίπου 1 δισ. δυνητικοί αναγνώστες. Στην επόμενη τετραετία τα έσοδα της ινδικής βιομηχανίας Τύπου αναμένεται να αυξάνονται κατά 9% ετησίως και να αγγίξουν τα 5,9 δισ. δολάρια. Βέβαια, όλα αυτά συμβαίνουν γιατί το Ιντερνετ δεν απειλεί ακόμη το μελάνι, αφού μόλις 7% των Ινδών σερφάρουν.