Τo νέο διπλοκάμπινο μοντέλο αναβαθμίστηκε πλήρως όχι μόνο στην εμφάνιση, την ποιότητα και τον εξοπλισμό, αλλά και στον τομέα των επιδόσεων με την προσθήκη μιας νέας έκδοσης που προσφέρει πλέον ενός τρίλιτρου μοτέρ ντίζελ με ισχύ 171 ίππους. Η δυνατότητα επιλογής της κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς μετατρέπει το ιαπωνικό pick-up σε ένα όχημα παντός εδάφους. Έτσι, το μοντέλο της Τoyota μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου και χωρίς υπερβολή να μετατραπεί σε ένα τετρακίνητο «κατσίκι» με απεριόριστες δυνατότητες πρόσβασης σε δύσβατα σημεία. Το εσωτερικό του είναι εργονομικό και αποκλειστικά στην έκδοση των 3,0 λίτρων η εταιρεία τοποθέτησε νέα όργανα Οptitron ενώ απέκτησε οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και ένδειξη θέσης κιβωτίου (μόνο στο αυτόματο κιβώτιο). Η εγγύηση των έξι ετών που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία είναι ένα από τα ατού του.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

2,5 λίτρων τουρμποντίζελ με ισχύ 120 ίππους και ροπή 330 Νm/2.000 σ.α.λ. ενώ εμπλούτισαν την γκάμα και με έναν τρίλιτρο κινητήρα 171 ίππων και ροπή 350 Νm/1.400-3.400 σ.α.λ. Κιβώτιο πέντε σχέσεων ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές ξεκινούν από τα 16.250 ευρώ (2.5 4×2 Regular Cab), ενώ η τρίλιτρη 4Χ4 Double Cab Τornado κοστίζει 28.350

ευρώ