Τo ιαπωνικό μοντέλο στην κατηγορία των pick-up προσφέρεται σε μονοκάμπινη, ημι-διπλοκάμπινη αλλά και διπλοκάμπινη έκδοση. Το ατού του είναι η εξωτερική εμφάνιση αλλά και το εσωτερικό του, που έγινε πιο ποιοτικό. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική αλλά δεν προσφέρει και την καλύτερη πλευρική στήριξη. Η νέα κεντρική κονσόλα έχει εργονομικά χειριστήρια, διαθέτει άφθονα ηλεκτρονικά καλούδια για την ευκολία του επαγγελματία οδηγού και φυσικά υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις, όπως ένα πτυσσόμενο τραπεζάκι για τον συνοδηγό που βγαίνει από το ταμπλό και το οποίο μπορεί να χρησιμεύσει για σύντομες εργασίες εν κινήσει. Στα αρνητικά σημειώστε το ελαφρύ τιμόνι στον αυτοκινητόδρομο και κάποιες αναπηδήσεις του πίσω άξονα στον χωματόδρομο, πιθανόν από την απουσία φορτίου στην καρότσα. Ανάλογα με την έκδοση, οι αγρότες- επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να το φορτώσουν από ένα τόνο έως και 1.200 κιλά.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Για την κίνηση του νέου επαγγελματικού μοντέλου φροντίζει ο κινητήρας των 2,5 λίτρων με τους 143 ίππους. Η ροπή φθάνει τα 330 Νm στις 1.800 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι πέντε σχέσεων. Στην τετρακίνητη έκδοση υπάρχει το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού με τις θέσεις Η2, Η4 και L4.

ΤΙΜΕΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Τo νέο Μazda ΒΤ-50 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές από 15.490 ευρώ.

Η ασφάλεια ενισχύεται από τους δύο αερόσακους (προαιρετικά και πλευρικοί), ενώ το ΑΒS υπάρχει μόνο σε πιο πλούσιες εκδόσεις. Στην άνεση υπάρχουν οι απλές ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές)